Przetargi.pl
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Zespołu Placówek Specjalnych w Praszce

Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 46-320 Praszka, Plac Grunwaldzki 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 359 10 09 , fax. 034 359 34 69
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
    Plac Grunwaldzki 13 13
    46-320 Praszka, woj. opolskie
    tel. 034 359 10 09, fax. 034 359 34 69
    REGON: 00052788800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Zespołu Placówek Specjalnych w Praszce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla Zespołu Placówek Specjalnych w Praszce w ramach realizacji projektu pn. /Wspólnie przełamiemy bariery niepełnosprawności - Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego/. Szczegółowy wykaz sprzętu oraz parametry techniczne określa załączona Specyfikacja Asortymentowo-Techniczna - Zał. nr 4 do SIWZ. Zaoferowany sprzęt powinien spełniać wymagane parametry lub być o parametrach nie gorszych od określonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ) - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem; - wykaz wykonanych dostaw (min. 3 dostaw) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców, z czego przynajmniej 2 z tych dostaw wynosiły po min. 70 000,00 zł. każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, załącznik nr 6 do SIWZ. - wykażą że oferowany sprzęt posiada ważne dopuszczenia do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Do zaoferowanych produktów należy dołączyć dokumenty, zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych. Na ofertę składają się również następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacja Asortymentowo-Techniczna - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Zbiorcze zestawienie asortymentowe z cenami - załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praszka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach