Przetargi.pl
Świadczenie obsługi bankowo - kasowej dla Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany

Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-844 Warszawa, ul. Skalbmierska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 56 93 292 , fax. 022 8346223
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany
    ul. Skalbmierska 5 5
    01-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 56 93 292, fax. 022 8346223
    REGON: 01203780900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.waw.pl/USWBielany/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie obsługi bankowo - kasowej dla Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie obsługi bankowej dla Urzędu Skarbowego Warszawa - Bielany w zakresie: 1. Przyjmowanie w udostępnionym pomieszczeniu kasowym: a) należności z tytułu zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy; b) wpłat podatników na rachunek tutejszego organu egzekucyjnego. c) wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych, oraz egzekutorów (pracowników tutejszego organu egzekucyjnego) na konto Zamawiającego, oraz na konta innych wierzycieli z tytułu należności wyegzekwowanych na podstawie tytułów wykonawczych; d) przyjmowanie w udostępnionym pomieszczeniu banku wpłat gotówkowych dokonywanych przez pracownika prowadzącego kasę Urzędu na rachunki bankowe tutejszego Urzędu. 2. Dokonywania w udostępnionym pomieszczeniu kasowym: - wypłat gotówkowych dotyczących zwrotu nadpłaty w podatkach objętych właściwością rzeczową tut. Urzędu, której wypłatę w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy ( w danym okresie). Podstawą dokonania w/w wypłat będzie wystawiony przez Zamawiającego w zależności od potrzeb Raport: Zestawienie zwrotów gotówką podpisany przez upoważnione osoby. 3. Nie zrealizowane wypłaty gotówkowe dotyczące zwrotu nadpłaty w podatkach objętych właściwością rzeczową tut. Urzędu będą wycofywane na żądanie przez upoważnionego pracownika zgodnie z pismem, podpisanym przez osoby upoważnione Zamawiającego na wskazane konta bankowe. 4. Wykonawca ma obowiązek udostępnić wgląd do wpłat i wypłat operacji dokonywanych na rzecz Zamawiającego. 5. Prowadzenie rachunku bankowego utworzonego przez Wykonawcę do rozliczeń oraz świadczenia obsługi bankowości elektronicznej w zakresie: rachunku do rozliczenia zwrotu nadpłaconych podatków. 6. Podstawą wypłacenia nadpłat będą przelewy wystawione przez zamawiającego na rachunek Banku. Zamawiający powiadamia pismem osoby, którym należne są nadpłaty o możliwości odbioru gotówki z kasy Banku, podając termin odbioru. 7. Podstawą przyjęcia wpłaty będzie wypełniony druk bankowy dowód wpłaty. Druk bankowy dowód wpłaty zapewnia na własny koszt Wykonawca. 8. Wykonawca zobowiązuje się do oprocentowania środków pieniężnych, zgodnie ze stawką zaproponowaną w ofercie zgromadzonych na rachunku pomocniczym wymienionym w punkcie 3 ( stopa procentowa musi być większa od zera). 9. Przyjęte przez Wykonawcę należności (wpłaty) na rzecz Zamawiającego będą przekazywane na koniec każdego dnia roboczego. 10. Zainstalowania bankomatu w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Bankomat będzie funkcjonował na czas zawarcia umowy. W momencie rozwiązania lub wygaśnięcia umowy winien być zdemontowany i zabrany przez Wykonawcę na koszt własny. 11. Przyjmowanie wpłat, oraz realizacja wypłat gotówkowych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 1, 2, 3 wykonywane będą bez prowizji i opłat bankowych. 12. Przyjmowanie wpłat o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia pkt. 1 będą wykonywane bez prowizji i opłat bankowych również w oddziałach banku Wykonawcy na terenie Warszawy. Szczegółowe wymagania zamawiającego oraz informacje dodatkowe znajdują się w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.waw.pl/Index.htm?main_office=1&office=38&menu=36&sub1=&sub2=&sub3=&sub4=&sub5=&mlt=
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach