Przetargi.pl
Świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie 11 miesięcy usług urzędniczych, obejmujących usługi sekretarskie i dodatkowe usługi biurowe

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg

  • Adres: 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4921134, 4921135 , fax. 022 4921149
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
    ul. Ząbkowska 41 41
    03-736 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4921134, 4921135, fax. 022 4921149
    REGON: 01552496010000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na rzecz Zamawiającego w okresie 11 miesięcy usług urzędniczych, obejmujących usługi sekretarskie i dodatkowe usługi biurowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie w okresie 11 miesięcy w lokalu ZAMAWIAJĄCEGO i na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO, usług urzędniczych, obejmujących usługi sekretarskie i dodatkowe usługi biurowe (w tym wprowadzanie danych komputerowych), na stanowiskach stanowiących 6 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie trwającym od 1 kwietnia 2009 r. do 27 lutego 2010 r., przez co najmniej 8 godzin każdego dnia roboczego, w czasie urzędowania od 7:30 do 16:30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 PZP, a także spełniają warunki ogólne ustalone w pkt 2.1 i 2.3 oraz warunki szczegółowe ustalone w pkt 2.2, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCĄ. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum albo spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać żadnemu z wyżej określonych wykluczeń oraz konsorcjum albo spółka cywilna musi spełnić ustalone następujące warunki: 2.1. posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, 2.2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, zgodnie z nw. warunkami (informacjami) szczegółowymi, 2.3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ad. 2.2. Informacje na temat kwalifikacji (wiedzy i umiejętności) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ich doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych (minimalnych) do wykonania przez te osoby czynności, przewidzianych w ramach nw. części zamówienia: nr 1. (1 osoba) - wykształcenie średnie, sprawna obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych, nr 2.3. (po 1 osobie) - wykształcenie średnie, bardzo dobra obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych, komunikatywna znajomość języka angielskiego, umiejętność stosowania procedur administracyjnych, nr 4. (1 osoba) - wykształcenie średnie, dobra znajomość języka angielskiego sprawna obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych, nr 5. (1 osoba) - wykształcenie średnie, sprawna obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych, nr 6. (1 osoba) - wykształcenie średnie, sprawna obsługa komputera (MS Office) i urządzeń biurowych, dobra sprawność fizyczna. ZAMAWIAJĄCY zastrzega możliwość dokonania sprawdzenia (poprzez rozmowę, test, itp.) kwalifikacji (wiedzy i umiejętności) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (jego części), niezbędnych (minimalnych) do wykonania przez te osoby czynności, przewidzianych w ramach poszczególnych części zamówienia; pozytywny rezultat sprawdzianu stanowić będzie o spełnieniu warunku szczegółowego. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych i szczegółowych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 i 3.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią ZAŁĄCZNIKA NR 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ponieważ do wykonywania czynności objętych zamówieniem żadna ustawa nie nakłada obowiązku posiadania jakichkolwiek uprawnień, zarówno w odniesieniu do osób fizycznych jak i osób prawnych, ww. dokumenty składają przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej; osoby fizyczne, które nie są przedsiębiorcami nie składają odpisu z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) sporządzony wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 3 WYKAZ OSÓB określonych w pkt 2.2 (nr 1÷3), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (jego części), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (odpowiednio do oferowanej części zamówienia), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; jeżeli w ww. WYKAZIE WYKONAWCA wskazał osoby, którymi będzie dysponował, to jednocześnie przedstawia pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia WYKONAWCY osób zdolnych do wykonania zamówienia w zakresie umowy w sprawie zamówienia, realizowanej przez WYKONAWCĘ. WYKONAWCA tzw. GRUPOWY, składający kilka ofert częściowych, dokonuje tego odrębnie dla każdej części zamówienia, za pomocą oświadczenia (pkt 3.2) i dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2.b, przy czym dokumenty określone w pkt 3.2.a WYKONAWCA może złożyć wspólnie dla wszystkich części zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum składają oświadczenie (pkt 3.2) oraz dokumenty (pkt 3.2.a, b) odrębnie dla każdej oferty częściowej i odpowiednio do jej zakresu. 3.3. Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji WYKONAWCY na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.a, WYKONAWCA załącza pełnomocnictwo (w oryginale albo kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach