Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 22 4435600
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90 90
01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 22 4435600
REGON: 01525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 57/ZP/16) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Każda z części zamówienia obejmuje ten sam zakres usług (zadań) do wykonania, jedna część równa się jeden Wykonawca. W postępowaniu zostanie wybranych maksimum dwóch Wykonawców, po jednym w każdej części zamówienia. W ramach realizacji każdej części zamówienia należy wykonywać w szczególności n/w usługi: 1) przetwarzanie tekstu, komputerowe maszynopisanie, obsługa dokumentów w systemach informatycznych. 2) dodatkowe usługi biurowe: a) przygotowywanie projektów pism na podstawie dokumentów, b) kompletowanie dokumentacji, c) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego, kopiowanie dokumentów, d) pozyskiwanie informacji nt. Urzędu m. st. Warszawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dla 2 części zamówienia jest taki sam i został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności wskazuje ilości poszczególnych usług do wykonania przez Wykonawcę w czasie 1 godziny. 3) Na każdego Wykonawcę (na każdą część zamówienia) zostało przewidziane 694 godzin wykonywania usług, jednak nie mniej niż 570 godzin. Zamawiający będzie zlecał wykonanie prac określonych w Zał. Nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z jego bieżącymi potrzebami. Rozliczenie za wykonanie prac będzie zgodne z faktycznie przepracowanymi ilościami godzin na podstawie Miesięcznej Karty Pracy (stanowiącej zał. Nr 3 do wzoru umowy). 4) Osoba wykonująca przedmiot zamówienia w dniu składania ofert musi mieć ukończone 18 lat oraz ukończoną co najmniej szkołę średnią oraz posiadać umiejętność samodzielnej obsługi komputera, w szczególności dobrej znajomości pakietu Microsoft Office. 5) Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego w godzinach 8.00 - 16.00 w dniach pracy Urzędu. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin wykonywania usług tj. od 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty w uzasadnionych przypadkach, o czym wcześniej powiadomi Wykonawcę. 6) Prace będące przedmiotem umowy Wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego. Wymagania dotyczące wykonania i odbioru zrealizowanych usług oraz płatności określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy wraz z załącznikami jest taki sam dla każdej z 2 części zamówienia). Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie Wykonawcy w wysokości nie większej niż 16,00 złotych brutto za jedną godzinę pracy, w każdej z części zamówienia. 3.Oferty częściowe. 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca, może złożyć ofertę tylko na jedną część spośród dwóch części niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany osobiście przez osobę wskazaną w ofercie Wykonawcy. W przypadku gdy w złożonej ofercie Wykonawca nie wskaże części zamówienia której dotyczy oferta, Zamawiający odrzuci taką ofertę. 2) Każdą wyspecyfikowaną część zamówienia (1 i 2 część) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 3) Przed sporządzeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z zapisami niniejszej SIWZ oraz wszystkimi załącznikami, w szczególności z zapisami Części X SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 36/ZP/16)
Dodano: 2016-05-09 - Wykonywanie w okresie 8 miesięcy usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 17/ZP/16)
Dodano: 2016-03-29 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).
Dodano: 2016-03-04 - Wsparcie zadań administracyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Dodano: 2015-10-23 - ZP/SR/4/15
Dodano: 2015-06-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA POZYSKANIU ORAZ SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH W CELU WYKONYWANIA PRACY NA RZECZ I POD KIEROWNICTWEM ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE
Dodano: 2015-06-10 - Wsparcie zadań dotyczących udostępniania informacji, uzupełniania i aktualizacji Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Dodano: 2015-05-14 - świadczenie usługi pracy tymczasowej przez Wykonawcę Agencję Pracy Tymczasowej lub Doradztwa Personalnego polegające na pozyskaniu oraz skierowaniu maksymalnie 17 pracowników tymczasowych w celu wykonywania pracy tymczasowej na rzecz i pod kierownictwem pracodawcy użytkownika - zamawiającego. Świadczenie ww. usługi nastąpi od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2015 r. do dnia 31 stycznia 2016 r.
Dodano: 2015-04-24