Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5792107 , fax. 22 5792112
- Data zamieszczenia: 2015-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5792107, fax. 22 5792112
REGON: 14162841000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie zadań dotyczących udostępniania informacji, uzupełniania i aktualizacji Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usługi wsparcia zadań dotyczących udostępniania informacji, uzupełniania i aktualizacji Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie. 2.1.1. Część (Zadanie) I - Świadczenie usług wsparcia administracyjno-bazodanowego, polegającego na: 2.1.1.1. porządkowaniu i standaryzowaniu informacji zawartych w bazie Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w oparciu o enumeratywną listę dokumentów, o których mowa w art. 21 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235, z późn. zm.); 2.1.1.2. uzupełnianie bazy Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o elektroniczne kopie zanonimizowanych dokumentów, o których mowa w art. 21 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz umieszczanie ww. informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska poprzez aplikację Wykaz2; 2.1.1.3. pomoc przy bieżącym prowadzeniu bazy Publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska; 2.1.1.4. wsparcie Wydziału Zarządzania Systemem Informacji o Środowisku i Promocji w jego bieżących pracach, w tym szczególnie w zakresie wdrażania rozwiązań związanych ze standaryzacją procesu udostępniania informacji w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska i regionalnych dyrekcjach ochrony środowiska oraz przy realizacji zadań związanych z przygotowaniem odpowiedzi na wnioski składane w trybie dostępu do informacji publicznej oraz informacji o środowisku i jego ochronie. Zamawiający informuje, że wykonanie Zadania będzie wymagało mobilności i dyspozycyjności w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami). Dla ww. usług objętych Zadaniem I przewiduje się maksymalnie 1360 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2. Część (Zadanie) II - Świadczenie usług wsparcia administracyjno-internetowego, polegających na: 2.1.2.1 wsparcie obsługi mediów internetowych, m.in. strony głównej i Biuletynu Informacji Publicznej Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, oraz serwisów i Biuletynów Informacji Publicznej regionalnych dyrekcji ochrony środowiska; 2.1.2.2 nadzór nad realizacją umowy na świadczenie asysty technicznej dla serwisów internetowych platformy EKO CMS, współpraca z wykonawcą; 2.1.2.3 kontynuacja działań realizowanych w 2014 r. związanych z przebudową serwisów i Biuletynów Informacji Publicznej Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz serwisów / Biuletynów Informacji Publicznej regionalnych dyrekcji ochrony środowiska; 2.1.2.4 współpraca w celu wdrożenia ww. rozwiązań, organizacja szkoleń i pomoc administratorom regionalnych dyrekcji ochrony środowiska, wsparcie techniczne; 2.1.2.5 udział w procesie przygotowywania materiałów informacyjnych i promocyjnych; 2.1.2.6 wsparcie Wydziału Zarządzania Systemem Informacji o Środowisku i Promocji w jego bieżących pracach, w tym szczególnie w zakresie współpracy z regionalnymi dyrekcjami ochrony środowiska przy bieżącej obsłudze mediów elektronicznych. Zamawiający informuje, że wykonanie Zadania będzie wymagało mobilności i dyspozycyjności w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami). Dla ww. usług objętych Zadaniem II przewiduje się maksymalnie 1360 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia, Zamawiający określił w projektach umów w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących odpowiednio Załącznik Nr 1a do SIWZ - dla Części (Zadania) I oraz Załącznik Nr 1b do SIWZ - dla Części (Zadania) II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Test wiedzy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 57/ZP/16)
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 43/ZP/16).
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 36/ZP/16)
Dodano: 2016-05-09 - Wykonywanie w okresie 8 miesięcy usług sekretarskich i pomocniczych usług biurowych
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 17/ZP/16)
Dodano: 2016-03-29 - Wykonanie usług przetwarzania tekstu, komputerowego maszynopisania oraz dodatkowych usług biurowych (sprawa nr 13/ZP/16).
Dodano: 2016-03-04 - Wsparcie zadań administracyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
Dodano: 2015-10-23 - ZP/SR/4/15
Dodano: 2015-06-26 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA POZYSKANIU ORAZ SKIEROWANIU PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH W CELU WYKONYWANIA PRACY NA RZECZ I POD KIEROWNICTWEM ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE
Dodano: 2015-06-10 - świadczenie usługi pracy tymczasowej przez Wykonawcę Agencję Pracy Tymczasowej lub Doradztwa Personalnego polegające na pozyskaniu oraz skierowaniu maksymalnie 17 pracowników tymczasowych w celu wykonywania pracy tymczasowej na rzecz i pod kierownictwem pracodawcy użytkownika - zamawiającego. Świadczenie ww. usługi nastąpi od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01 czerwca 2015 r. do dnia 31 stycznia 2016 r.
Dodano: 2015-04-24