Przetargi.pl
Numer sprawy: AEZ/S-002/2009 Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety.

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Numer sprawy: AEZ/S-002/2009 Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń laboratoryjnych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 1 - mikrowirówka szt. 1 na potrzeby Katedry i Zakładu Mikrobiologii Lekarskiej, Pakiet nr 2 - wirówka stołowa z chłodzeniem szt. 1 na potrzeby Katedry i Zakładu Mikrobiologii Lekarskiej, Pakiet nr 3 - wirówka stołowa z chłodzeniem szt. 1 na potrzeby Zakładu Biologii Medycznej, Pakiet nr 4 - mini wirówka laboratoryjna szt. 1 na potrzeby Zakładu Immunologii Klinicznej, Pakiet nr 5 - mikrowirówka laboratoryjna z chłodzeniem szt. 1 na potrzeby Zakładu Immunologii i Żywienia, Pakiet nr 6 - wirówka laboratoryjna szt. 1 na potrzeby Zakładu Biochemii II WL, wirówka laboratoryjna szt. 1 na potrzeby Katedry i Zakładu Biochemii Pakiet nr 7 - wirówka laboratoryjna szt. 1 na potrzeby Katedry Dermatologii i Wenerologii, Pakiet nr 8 - wirówka laboratoryjna szt. 1 na potrzeby Katedry i Kliniki Chorób Wewnętrznych i Diabetologii Pakiet nr 9 - mikroskop laboratoryjny i szkoleniowy szt. 1 na potrzeby Katedry Dermatologii i Wenerologii, Pakiet nr 10 - mikroskop laboratoryjny szt. 2 na potrzeby Katedry i Zakładu Fizjologii Doświadczalnej i Klinicznej, Pakiet nr 11 - mikroskopy studenckie szt. 5 na potrzeby Katedry i Zakładu Histologii i Embriologii, Pakiet nr 12 - mikroskop szt. 1 na potrzeby zakładu Biologii Ogólnej i Parazytologii, Pakiet nr 13 - waga precyzyjna szt. 2 na potrzeby Katedry i zakładu Chemii Leków, Pakiet nr 14 - waga laboratoryjna szt. 5 na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Środków Leczniczych, Pakiet nr 15 - waga analityczna szt. 1 na potrzeby Katedry i Zakładu Technologii Środków Leczniczych, Pakiet nr 16 - waga osobowo-lekarska szt. 1 na potrzeby zakładu Medycyny Zapobiegawczej i Higieny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429311002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz minimum jednej wykonanej dostawy urządzeń laboratoryjnych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż dostawy objęte pakietami których oferta dotyczy, Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie - Załącznik nr 4; 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy urządzeń laboratoryjnych tego samego typu jak urządzenia w pakiecie na który składa ofertę, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy; c)opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy były realizowane należycie; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( np. certyfikat CE ) 2) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z normami jakościowymi, odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich dotyczących procesu produkcji (np. certyfikat ISO 9001; 2000 lub dokument równoważny);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach