Urząd Miasta i Gminy Błonie ogłasza przetarg
- Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Błonie
Rynek 6 6
05-870 Błonie, woj. mazowieckie
tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
REGON: 00052488400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
realizacja projektu wykonawczego zagospodarowania zielenią ETAP II w Błoniu. (w sektorze II pomiędzy ulicami Narutowicza i Sochaczewską z wyłączeniem ul. Narutowicza ok 4,6 ha). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.1. Usunięcie zieleni, w tym uzyskanie zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów, 1.2. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, likwidacja krzewów i żywopłotów, 1.3. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, 1.4. Urządzenie zieleni, 1.5. Roboty agrotechniczne związane z uprawą gleby, 1.6. Sadzenie drzew i krzewów, 1.7. Zakładanie trawników, 1.8. Roboty pielęgnacyjne drzew, krzewów, trawników w okresie gwarancyjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112134
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia: 1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. wykażą, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) 2.1. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji w wymaganym terminie w tym: - osoba kierująca pracami winna posiadać wykształcenie ogrodnicze oraz trzyletnie doświadczenie przy wykonywaniu prac odpowiadających przedmiotowi zamówienia, - osoby zatrudnione przy realizacji zadania również winny posiadać wykształcenie ogrodnicze lub min. 12 miesięczne doświadczenie w zakresie wykonywania prac ogrodniczych, 2.2. oświadczą, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami zawartymi w STWiOR), 2.3. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem (pod względem zakresu i stopnia złożoności) przedmiotowi zamówienia tj. usługę polegającą na nasadzeniu drzew, krzewów w tym pielęgnacji, oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, iż praca ta została wykonana należycie i w terminie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1. wykażą posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC od skutków prowadzonych robót w zakresie obejmującym roboty stanowiące przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem wpłaty należnej składki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 4.1. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się z rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USUNIĘCIE NAGROMADZONYCH POCISKÓW Z KULOCHWYTÓW GŁÓWNYCH I DOLNYCH NA TERENIE STRZELNIC BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU
Dodano: 2014-07-04 - Przebudowa ul. Ks. Sajny w Górze Kalwarii
Dodano: 2014-07-04 - Moje bajkowe przedszkole Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Rzęgnowie oraz ogrodzenia placu zabaw przy Szkole podstawowej w Dzierzgowie
Dodano: 2014-04-11 - Rewitalizacja zbiornika wodnego w miejscowości Wieliszew (Jezioro Wieliszewskie)
Dodano: 2013-06-17 - Budowa placu zabaw na osiedlu Borki w Kozienicach
Dodano: 2013-05-21 - Budowa placu zabaw w ramach programu RADOSNA SZKOŁA przy Zespole Szkół im. Ks. Jana Twardowskiego w Chudku
Dodano: 2012-08-13 - Rewitalizacja zieleni miejskiej w Błoniu - ETAP IV, pomiędzy ulicami Kardynała Wyszyńskiego - Traugutta - Poznańską.
Dodano: 2012-05-23 - Wykonanie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im.Integracji Europejskiej w Nowym Mieście, realizowanego w ramach Programu Radosna Szkoła.
Dodano: 2011-09-20 - Budowa placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół w Wachu
Dodano: 2011-07-25 - Budowa placu zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Kadzidle ul. Kościuszki 13.
Dodano: 2010-08-12