Przetargi.pl
Świadczenie na rzecz Miasta Stołecznego Warszawy usług związanych z obsługą kart przedpłaconych dla osób pobierających świadczenia rodzinne i świadczenia alimentacyjne

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5953360 , fax. 022 5953368, 5953368
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Pl. Bankowy 3/5 3/5
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5953360, fax. 022 5953368, 5953368
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie na rzecz Miasta Stołecznego Warszawy usług związanych z obsługą kart przedpłaconych dla osób pobierających świadczenia rodzinne i świadczenia alimentacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, w okresie obowiązywania umowy do 14.000 sztuk kart przedpłaconych płatniczych wraz z kodami identyfikacyjnymi PIN oraz usług związanych z obsługą kart przepłaconych dla osób pobierających świadczenia rodzinne i świadczenia alimentacyjne, realizowanych przez m.st. Warszawa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2. są osobami prawnymi utworzonymi zgodnie z przepisami ustaw, działającymi na podstawie zezwoleń uprawniających do wykonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem zwrotnym, wypełniającymi tym samym warunki definicji Banku zawartej w Art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.); 1.3. wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na dostawie i obsłudze kart przedpłaconych, trwającej przez okres co najmniej 6 miesięcy; 1.4. będą dysponować systemem informatycznym umożliwiającym współpracę z Oprogramowaniem do obsługi świadczeń rodzinnych i obsługi funduszu alimentacyjnego firmy SYGNITY S.A. - będącym w posiadaniu 18 (osiemnastu) Urzędów Dzielnic m. st. Warszawy; 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 3. będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 3.2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług na potwierdzenie warunku określonego w pkt 1.3. ogłoszenia, z podaniem opisu przedmiotu usługi, okresu wykonania lub wykonywania usługi i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; 3.4. Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3.3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje); 3.5. Oświadczenie Wykonawcy, iż w okresie wykonywania umowy będzie dysponował systemem informatycznym umożliwiającym współpracę z oprogramowaniem do obsługi świadczeń rodzinnych i obsługi funduszu alimentacyjnego firmy SYGNITY S.A.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach