Przetargi.pl
„Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości w budynkach mieszkalnych będących wyłączną własnością SRK S.A. oraz utrzymanie porządku i czystości wokół tych budynków położonych na terenie miast Bytom, Ruda Śląska, Gliwice, Zabrze, Lędziny, Chorzów, Radlin, Siemianowice, Katowice”

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości w budynkach mieszkalnych będących wyłączną własnością SRK S.A. oraz utrzymanie porządku i czystości wokół tych budynków położonych na terenie miast Bytom, Ruda Śląska, Gliwice, Zabrze, Lędziny, Chorzów, Radlin, Siemianowice, Katowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych o łącznej powierzchni 14 563,93 m2 tj. a) Mycie klatek schodowych – dwa razy w miesiącu b) Mycie okien w klatkach schodowych – jeden raz na kwartał c) Zamiatanie klatek schodowych wraz z zejściami do piwnic i ganków piwnicznych, omiatanie ścian z pajęczyn – trzy razy w tygodniu d) Mycie lamperii i balustrad – jeden raz na kwartał e) Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych – wg potrzeb f) Sprzątanie i opróżnianie strychów i korytarzy piwnicznych – 2 raz w roku g) Wykonywanie zbiegów DDD części wspólnych – wg potrzeb h) Przeprowadzanie corocznych obligatoryjnych akcji deratyzacji i) Opróżnianie i sprzątanie 100 pustostanów wraz z przeprowadzeniem dezynsekcji i dezodoryzacji w czasie 72 godzin od zgłoszenia ( lokale w budynkach 100 % i Wspólnotach) - na zgłoszenie Zamawiającego j) Podstawianie 30 kontenerów KP 7 pod budynki w czasie 48 godzin od zgłoszenia – na zgłoszenie Zamawiającego 2.2. Sprzątanie terenów na zewnątrz budynków o łącznej powierzchni 93 898,49 m2 oraz wykonywanie innych prac tj.: a) Zamiatanie chodników przed budynkiem –codziennie b) Zbieraniu papierów i innych nieczystości wokół budynków – codziennie c) Utrzymaniu czystości wokół pojemników na śmieci – codziennie d) Odśnieżaniu chodników i dojść do klatek schodowych – wg potrzeb w tym w soboty, niedziele i święta. e) Skuwaniu lodu ze schodów, posypywaniu chodników piaskiem lub środkami chemicznymi w przypadku ich oblodzenia – wg potrzeb w tym w soboty, niedziele i święta. f) Systematyczne oczyszczanie krawężników chodnikowych z zalegającej ziemi – wg potrzeb g) Terminowe i skuteczne doręczanie najemcom wszelkich dokumentów - korespondencji Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A Oddziału - Zakładu Administracji Zasobów Mieszkaniowych h) Spisywanie stanów wodomierzy i liczników energii elektrycznej lokali mieszkalnych i klatek schodowych wg potrzeb i) Usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków i wokół nich. j) Zgłaszanie na bieżąco usterek, awarii (spalone żarówki, wybite szyby, zalania części wspólnych, sople, nawisy śnieżne itp.) występujących w budynkach w trakcie świadczenia usługi w niżej wymienionych Punktach Obsługi Klienta: k) POK Zabrze ul. Lompy 11 POK Gliwice ul. Kasprowicza 39 POK - 1 Bytom ul. Strzelców Bytomskich 133 POK - 3 Bytom ul. Konstytucji 84 2.3 utrzymanie w należytej staranności terenów zielonych poprzez a) koszenie trawników - 3 razy w roku wraz z wywiezieniem i utylizacją trawy, b) cięcie żywopłotów – 2 razy w roku wraz z wywiezieniem i utylizacją ściętych żywopłotów c) usuwanie bieżące opadłych liści, oraz ich wywóz d) cięcia pielęgnacyjne 30 drzew – na zgłoszenie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do druku „OFERTA”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. Formularz cenowy- załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców- załącznik nr 4- wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach