Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg
- Adres: 02362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 318 70 82 , fax. 22 318 70 98
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3
02362 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 318 70 82, fax. 22 318 70 98
REGON: 14073858500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej obsługi kserokopiarek, w tym kalibracja oraz dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowej obsługi kserokopiarek, w tym kalibracja oraz dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych. 1. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego a jej koszty będą wyliczane w oparciu o ilości zrobionych kopii/wydruków w danym okresie rozliczeniowym dla drukarek: 1) SHARP MX-2614N s/n: 55040127 (przebieg liczników na dzień 31.08.2017 r.: mono 95917 szt., kolor: 103891 szt.). Wymienione urządzenie w okresie świadczenia usługi objęte jest gwarancją producenta. Szacowana liczba kopii/wydruków wykonanych przez urządzenie w okresie świadczenia usługi wynosi: - Kopia/wydruk mono - 100 000 - Kopia/wydruk kolor - 80 000 2) SHARP MX-2614N s/n: 55039157 (przebieg liczników na dzień 31.08.2017 r.: mono: 88900 szt., kolor: 55276 szt.). Wymienione urządzenie w okresie świadczenia usługi objęte jest gwarancją producenta. Szacowana liczba kopii/wydruków wykonanych przez urządzenie w okresie świadczenia usługi wynosi: - Kopia/wydruk mono - 100 000 - Kopia/wydruk kolor - 80 000 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale IV, podrozdział I oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 2. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu i remontu komputerów, komputerów przenośnych, monitorów, wzmacnianych laptopy GETAC i Panasonic, anteny GPS w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych mu Biurach Powiatowych
Dodano: 2023-06-26 - Naprawa i serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-045/2023
Dodano: 2023-04-14 - Konserwacja i naprawa drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-05-05 - Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
Dodano: 2020-01-23 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-082/2019
Dodano: 2019-09-05 - Usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa najmu
Dodano: 2019-08-14 - Serwis wielofunkcyjnych urządzeń KONICA MINOLTA
Dodano: 2019-06-28 - Serwis urządzeń biurowych KOWR OT w Lublinie
Dodano: 2019-05-08 - Świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, znak sprawy – AEZ/S-033/2019
Dodano: 2019-04-30