Przetargi.pl
Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych ANR OT Gdańsk

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2014-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych ANR OT Gdańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego do 24 samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28 w przewidywanej ilości: a) benzyna bezołowiowa 95 - 43 500 litrów b) olej napędowy ON - 6 000 litrów 4.2 Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. (t.j. Dz.U. 2013 r poz. 1058) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 2 lutego 2012r (Dz.U. z 2012 r, poz. 136) zmieniający rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych; oraz normy PN-EN 228 - dla benzyny bezołowiowej; PN-EN 590 dla oleju napędowego. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełen monitoring transakcji, z uwzględnieniem: 1) daty tankowań, 2) miejsca tankowań, 3) ilości tankowanego paliwa, 4) ceny 1 litra paliwa, 5) numeru rejestracyjnego pojazdu, 6) wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu. 4.4 Zakup paliwa dokonywany będzie za pomocą kart magnetycznych lub z mikroprocesorem tzw. chipowych lub hybrydowych, zwanych dalej kartami paliwowymi lub kartami. 4.5 Karty paliwowe muszą być wystawione na numer rejestracyjny każdego pojazdu, po jednej dla każdego środka transportu, w systemie bezgotówkowym. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty będą służyły wyłącznie do zakupu paliw. 4.6 Rozliczenie pobranych paliw odbywać się będzie na podstawie raportu transakcji, wystawionego przez wykonawcę, dwa razy w miesiącu: 1) za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, 2) za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. 4.7 Zamawiający oświadcza, że umowa dotyczyć będzie 24 samochodów, w tym: a) na paliwo - E95 - szt. 21 b) na paliwo - ON - szt. 3 4.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu, likwidacji, bądź zamiany pojazdów służbowych w trakcie trwania umowy. Na wniosek zamawiającego, wykonawca wyda karty paliwowe do nowo zakupionych pojazdów bez dodatkowego wynagrodzenia. 4.9 Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe wykonawcy, czynne całodobowo na terenie Polski, co najmniej na terenie woj. pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego i akceptujące bezgotówkowe karty wykonawcy. 4.10 Podane ilości paliwa są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu w każdej pozycji asortymentowej do 30% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 4.11 Każda dokonana transakcja zakupu paliwa musi być zatwierdzona przez kierowcę Zamawiającego poprzez wprowadzenie poufnego kodu PIN lub złożeniem podpisu przez kierowcę Zamawiającego, a następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez wykonawcę np.: wydrukiem z terminala. Kierowca Zamawiającego po sprawdzeniu prawidłowości danych w nim zawartych otrzyma jeden egzemplarz dowodu dokonania transakcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach