Przetargi.pl
Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 09132100-4; 09134100-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów zwanych dalej paliwami, dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa w okresie 24 miesięcy: 1) benzyny bezołowiowej w liczbie oktanowej 95, w ilości maksymalnej 3.000 litrów, 2) oleju napędowego w ilości maksymalnej 60.000 litrów. Są to ilości przewidywane (szacunkowe), rzeczywiste ilości paliwa wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie - pod pojęciem sukcesywnej sprzedaży należy rozumieć bieżący zakup paliwa do samochodów oraz pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia - od poniedziałku do niedzieli. 5. Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie również do pojemników służących do przewozu paliwa (kanistry, beczki), wykorzystywanych do kosiarek, agregatów i łodzi z napędem spalinowym - na podstawie wydanych kart na okaziciela. 6. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji), poprzez rezygnację maksymalnie do 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 3 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja, spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 7. Zamawiający wymaga, aby sprzedawane paliwa odpowiadały wymaganiom określonym w przepisach obowiązujących w dniu sprzedaży - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz.1441 z późn. zm.) oraz Polskich Normach tj.: 1) olej napędowy: PN - EN 590, 2) benzyny bezołowiowe: PN - EN 228. 8. Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, ze szczególnym uwzględnieniem województwa pomorskiego - bezgotówkowo na podstawie elektronicznych kart zabezpieczonych kodem PIN bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT, w cenie obowiązującej na stacji, na której dokonano transakcji w momencie jej dokonania, pomniejszonej o ustalony w ofercie upust. 9. Odległość drogowa najbliższej stacji paliwowej Wykonawcy nie może być większa niż 10.000 m od adresu bazy samochodowej Zamawiającego - Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58. 10. Wykaz pojazdów i osób uprawnionych do tankowania stanowi załącznik nr 3 do umowy. 11.Zamawiający wymaga aby przy zakupie paliwa do samochodów i pojazdów, wystawiany był wydruk z terminala Wykonawcy potwierdzający dokonanie bezgotówkowej transakcji zakupu paliwa przez użytkownika karty, który musi zawierać datę tankowania, miejsce transakcji, ilość, cenę jednego litra paliwa, wartość zakupu, oraz numer rejestracyjny pojazdu zgodnie z przedłożonym wykazem pojazdów i osób uprawnionych do tankowania - załącznik nr 3 do umowy. 12. W przypadku zakupu do kanistrów lub beczek wystawiany będzie wydruk z terminala Wykonawcy, który zawierać będzie datę tankowania, miejsce transakcji, ilość, cenę paliwa wartość zakupu oraz numer karty na okaziciela, na podstawie której odbyło się tankowanie. 13. Wykonawca będzie dokonywał obciążeń finansowych w dwóch cyklach rozliczeniowych: od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca, przy czym za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Zbiorczą fakturę VAT należy wystawić na adres Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, NIP 584-020-32-39 i przesłać na adres: Dział Administracji i Transportu Uniwersytetu Gdańskiego, 80 - 308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58. 14. Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca obligatoryjnie dołączy zestawienie, obejmujące następujące dane: datę i miejsce zakupu paliwa, numer karty paliwowej, ilość i rodzaj zakupionego paliwa, kwotę netto i brutto zakupu, numer rejestracyjny i markę pojazdu, do którego zakupiono paliwo(z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 8 umowy). Wykonawca umożliwi też dostęp do szczegółowych danych w formie elektronicznych zestawień (excel). 15. Zapłata za fakturę płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 21 dni od dnia wystawienia. 16. Elektroniczne karty paliwowe przyporządkowane będą do konkretnego pojazdu i jego numeru rejestracyjnego, oraz będą wystawione na okaziciela. 17. Wykonawca na czas obowiązywania umowy zapewni bezpłatne wydanie kart paliwowych na numery rejestracyjne i okaziciela 18. Zamawiający przewiduje wykorzystanie: - 15 kart elektronicznych z numerem rejestracyjnym przyporządkowanego pojazdu, - 12 kart na okaziciela. Zamawiający zastrzega prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości kart stosownie do ilości pojazdów służbowych, oraz na okaziciela. 19. W razie utraty lub zniszczenia którejkolwiek z kart Zamawiający niezwłocznie powiadomi telefonicznie Wykonawcę o fakcie utraty lub zniszczenia karty paliwowej w celu zastrzeżenia tejże karty paliwowej. Dodatkowo Zamawiający dokona potwierdzenia zgłoszenia telefonicznego za pomocą faksu na numer wskazany przez Wykonawcę. Zgłoszenia przyjmowane będą przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia pod nr telefonu lub faxem. Jednocześnie Wykonawca dokona natychmiastowej blokady karty paliwowej. Od momentu zgłoszenia utraty karty Wykonawca nie może sprzedawać paliwa na jej podstawie. 20. Wykonawca wystawi Zamawiającemu nową kartę w miejsce utraconej lub zniszczonej w ciągu maksimum 15 dni roboczych od momentu złożenia wniosku o wydanie nowej karty. W takim przypadku Wykonawca będzie uprawniony do naliczenia opłaty za wydanie nowej karty, zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust procentowy od ceny brutto
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach