Przetargi.pl
Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych i pochodzenia zwierzęcego Kat. I oraz Kat. II z dopuszczeniem podziału na 2 części

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 02-093 Warszawa, ul. Pasteura
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5892000, , fax. 22 8225342
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
    ul. Pasteura 3
    02-093 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5892000, , fax. 22 8225342
    REGON: 00032582500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nencki.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych, medycznych i pochodzenia zwierzęcego Kat. I oraz Kat. II z dopuszczeniem podziału na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego odbioru z siedziby Zamawiającego, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych, medycznych i pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II. Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (Część 1 lub Część 2) zamówienia oraz jednej oferty łączonej (Część 1 i Część 2) zamówienia. Część 1. sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów KAT I - produkty pochodzenia zwierzęcego (zwłoki zwierząt laboratoryjnych), KAT II - Uboczne produkty pochodzenia zwierzęcego (ściółka po zwierzętach laboratoryjnych) oraz Dzierżawa 120 szt. rocznie 240 L pojemników na odpady. Część 2. sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów o kodach: a) 18 01 03 - Odpady medyczne b) 18 02 02 - Odpady weterynaryjne c) 18 02 03 - Odpady inne niż wymienione 18 02 02 d) sprzedaż i dostawa czerwonych pojemników na odpady o pojemność 0,7 l, 2 l, 3,5 l, 5 l, 10 l, 20 l, 60 l w liczbie 300 sztuk rocznie. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonany specjalistycznym środkiem transportu wyposażonymi w legalizowaną wagę, o ładowności zapewniającej systematyczny odbiór odpadów od Zamawiającego. Odbiór i transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367, Nr 244, poz. 1454). Wywóz odpadów od Zamawiającego nie może odbywać się rzadziej niż trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek. Zaoferowanie odbioru cztery (PN, ŚR, CZW, PT) lub pięć (PN, WT, ŚR, CZW, PT) razy w tygodniu jest jednym z kryteriów oceny ofert. Odbiór odpadów będzie realizowany w dni robocze, w godzinach od 8:30 do 15:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Szacunkowa ilość odpadów KAT I i KAT II - 40 000 kg/rocznie. Szacunkowa ilość odpadów o kodach: 180103, 180202, 180203 – 15 000 kg/rocznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: część nr 1) a) Określenie warunku nr 1: Wykonawca musi posiadać zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii oraz spełniać warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego KAT I i KAT II; b) Określenie warunku nr 2: Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) i działa zgodnie z jego procedurami. część nr 2) c) Określenie warunku nr 1: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.); d) Określenie warunku nr 2: Wykonawca musi być zarejestrowany w systemie BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) i działa zgodnie z jego procedurami (integracja z BDO za pomocą API).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Oświadczenia lub dokumenty do dostarczenia wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert (wzór stanowi załącznik do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenia lub dokumenty stanowiące treść oferty: 1) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Formularz asortymentowo-cenowy złożony odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta (wzory stanowią załączniki nr 2.1 i nr 2.2 do SIWZ). 3) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, składa informacje dla każdej z części, lub odpowiednią ilość formularzy - składana o ile dotyczy. 4) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) - składana o ile dotyczy. 3. Oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające treść oferty: 1) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik do SIWZ). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, składa informacje dla każdej z części/odpowiednią ilość formularzy. 2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp - składane o ile dotyczy. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SIWZ) - składane o ile dotyczy. 4. Oświadczania lub dokumenty składane po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (grupa kapitałowa): 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli w niniejszym postępowaniu odrębne Oferty i o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik do SIWZ). II. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach