Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
- Data zamieszczenia: 2020-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Czerniakowska 16
00-701 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
REGON: 18046000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP oraz opieki serwisowej sprzętu i oprogramowania systemowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej i opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP oraz opieki serwisowej w zakresie sprzętu i oprogramowania systemowego wraz z dostawą, instalacją, konfiguracją i wpięciem w istniejącą infrastrukturę Zamawiającego dwóch (2) nowych serwerów wraz z dodatkowymi licencjami na oprogramowanie systemowe oraz oprogramowanie do realizacji backupu maszyn wirtualnych dla systemu finansowo-księgowego firmy SIMPLE. Opieką serwisową i powdrożeniową objęte są następujące moduły Oprogramowania: SIMPLE.ERP - FK (Finanse Księgowość) SIMPLE.ERP - OT (Obrót Towarowy) SIMPLE.ERP - MT (Majątek Trwały) SIMPLE.ERP - PER (Personel) SIMPLE.ERP - INFO (Info) SIMPLE.ERP - HRUM CP (Umowy Cywilno-Prawne) SIMPLE.ERP - VIN (Windykacja) SIMPLE.ERP - ePIT (Podpis Elektroniczny) SIMPLE.ERP - BUD (Zarządzanie Projektami) SIMPLE.ERP - JPK (Jednolity Plik Kontrolny) SIMPLE.ERP - E-ZLA (eZwolnienia) SIMPLE.ERP - HR PPK (Pracownicze Plany Kapitałowe) SIMPLE.ERP - SPR VAT (Sprawdzenie VAT) X-primer BI (Raporty BI) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, a Szczegółową specyfikację techniczną zamówienia (związaną z dostawą, instalacją, konfiguracją i wpięciem w istniejącą infrastrukturę Zamawiającego dwóch (2) nowych serwerów wraz z dodatkowymi licencjami na oprogramowanie systemowe oraz oprogramowanie do realizacji backupu maszyn wirtualnych) zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji części zamówienia związanego z dostawą, instalacją, konfiguracją i wpięciem w istniejącą infrastrukturę Zamawiającego dwóch (2) nowych serwerów wraz z dodatkowymi licencjami na oprogramowanie systemowe oraz oprogramowanie do realizacji backupu maszyn wirtualnych dla systemu finansowo-księgowego firmy SIMPLE: a) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, b) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek na zasadach określonych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 1.1 do SIWZ, c) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie, d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych lub innych dowodów gwarancji oferowanych przez producenta urządzenia, e) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu oraz inne parametry wymagane w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Dla wyspecyfikowanych urządzeń/opisanego oprogramowania podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt/ oprogramowanie o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyć razem ze sprzętem, wraz z oświadczeniem o ich zgodności z oryginałem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak np. instrukcja obsługi, gwarancja lub inny dowód gwarancji oferowany przez producenta urządzeń, deklaracja zgodności ze wszystkimi niezbędnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz wymagane nośniki z oprogramowaniem. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby, która będzie pełnić funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za świadczenie usługi i prawidłową realizację zamówienia. Do zadań osoby pełniącej funkcję Koordynatora należało będzie w szczególności udzielanie natychmiastowej pomocy, jeśli pojawią się wątpliwości lub trudności przy realizacji usługi. Koordynator będzie udzielał Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z organizacją świadczenia usługi. W każdej sytuacji, gdy powstanie potrzeba przekazania uwag, wyjaśnienia wątpliwości czy złożenia reklamacji, Koordynator będzie dostępny pod telefonem komórkowym oraz adresem e-mail. Koordynator na bieżąco będzie monitorował realizację spraw zgłoszonych przez osoby uprawnione oraz będzie udzielał pomocy w zakresie realizacji umowy przez Wykonawcę. 2. W trakcie realizacji zamówienia, w każdym przypadku pozyskania informacji o braku respektowania zatrudnienia na umowę o pracę, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, jeżeli miejscem świadczenia jest siedziba Zamawiającego. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72262000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie ciągłości działania Systemu Centralna Baza Danych Osób Pozbawionych Wolności, obejmujące usługę wsparcia eksploatacji Systemu CBDOPW
Dodano: 2024-05-28 - DZP.261.102.2023 Rozbudowa posiadanego przez FRSE oprogramowania Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
Dodano: 2023-12-10 - DZP.261.102.2023 Rozbudowa posiadanego przez FRSE oprogramowania Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
Dodano: 2023-11-08 - Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwanego dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX.
Dodano: 2021-02-08 - Usługa rozbudowy oprogramowania Otwartego Systemu Archiwizacji (zwany dalej OSA) o nowe funkcjonalności oraz przeprowadzenie analizy UX
Dodano: 2020-12-21 - Zakup usługi wsparcia dla Liferay Portal i DB2 – procedura po unieważnieniu postępowania
Dodano: 2020-05-15 - Rozbudowa Systemu Hadrone poprzez zakup subskrypcji Hadrone SPM wraz ze wsparciem oraz przedłużenie wsparcia i zakup dodatkowych licencji Systemu Hadrone PPM
Dodano: 2020-04-22 - Zakup usługi wsparcia dla Liferay Portal i DB2 wraz z migracją do wersji 7.2 oraz szkoleniami dla pracowników LP
Dodano: 2020-04-16 - Dostosowanie do aktualnych potrzeb oprogramowania elektronicznego dziennika połowowego (System E-logbook), przeszkolenie administratorów i użytkowników zamawiającego w tym zakresie oraz asysta techniczna w zakresie wprowadzonych zmian
Dodano: 2020-03-13 - Rozbudowa funkcjonalności, asysta techniczna, aktualizacja oprogramowania dotyczącego elektronicznego dziennika połowowego (Systemu E-logbook) oraz przeszkolenie administratorów i użytkowników zamawiającego w tym zakresie
Dodano: 2019-09-30