Przetargi.pl
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063

Jednostka Wojskowa Nr 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, Stefana Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 2063
    Stefana Banacha 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 010210333
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozdgw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskowa nr 2063.Świadczenie usługi, transportu i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90510000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 112 ustawy Pzp):1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;4) zdolności technicznej lub zawodowej.Ad. 1) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;Ad. 2) Zamawiający na potwierdzenie warunku w powyższym zakresie wymaga:a) dla realizacji części I i II:aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz przetwarzania odpadów o kodach wskazanych w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących kolejno załączniki nr 8.1 i 8.2 do SWZ - na obszarze objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).;b) dla realizacji części II:decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego).Ad. 3) Zamawiający na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnąnie mniejszą niż:- dla części I zamówienia: 100.000 zł;- dla części II zamówienia: 100.000 zł;- w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawi ww. dokument opiewający na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.Ad. 4) Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga:a) wykazu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (minimum 2 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej usługi nie mniejszą niż:- dla części I zamówienia: 100.000 zł;- dla części II zamówienia: 100.000 zł;- w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawi ww. dokument opiewający na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonaniai podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz wykonanych usług należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;b) wykazu osób, (min. 2 osoby odrębnie dla każdej części) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, podstawy dysponowania oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.UWAGA: Dla części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże: co najmniej 2 osoby posiadające zaświadczenia uprawniające do przewozu towarów niebezpiecznych ADR.c) wykazu specjalistycznych środków transportu (min. 2 pojazdy odrębnie dla każdej części) przewidzianych do realizacji zamówienia. Wszystkie pojazdy muszą być dostosowane do wywozu odpadówo kodach podanych w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SWZ. dysponowania oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz pojazdów należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7.1 i/lub 7.2 do SWZ;UWAGA: Dla części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz specjalistycznych środków transportu wraz z podaniem numeru oraz terminu ważności świadectwa dopuszczenia pojazdu ADR.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach