Przetargi.pl
SUKCESYWNE ZAOPATRYWANIE DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LEKI

Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-230 Witaszyce, Zakrzew 52
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7401434, 7401461 , fax. 062 7401301
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie
    Zakrzew 52
    63-230 Witaszyce, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7401434, 7401461, fax. 062 7401301
    REGON: 00029456200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE ZAOPATRYWANIE DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LEKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie ogłasza przetarg nieograniczony na sukcesywne zaopatrywanie Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w leki wypisane na receptach dla mieszkanek DPS w Zakrzewie. Przedmiotem zamówienia są: - dostawy leków w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ - dostawy innych rzadziej przepisywanych leków nie przewidzianych w załączniku nr 2 , w tym również leków recepturowych. Ilości poszczególnych asortymentów leków podanych w załączniku nr 2 są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego wynikającego ze stanu zdrowia mieszkanek Domu. Dotyczy to zarówno zmniejszenia jak i zwiększenia tych ilości. Ponad to przewiduje się, że wartości leków nie wyszczególnionych w załączniku nr 2, które Zamawiający zakupi od Dostawcy, w tym także leków recepturowych stanowić będzie do 20% ceny ofertowej wynikającej z ww załącznika. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Opis sposobu przygotowania ofert. Do oferty oferent dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami pkt. 4 niniejszej instrukcji. Zamówione leki będą dostarczane do Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Oferta winna zawierać również również termin płatności faktur. W chwili dostawy do Zamawiającego leki winny być posegregowane i posiadać co najmniej roczną gwarancję przydatności do użycia. Zamawiający dopuszcza dostarczenie leków zamienników (równoważnych) pod warunkiem, że będą tożsame z zamawianymi produktami farmaceutycznymi, tj. będą miały ten sam skład chemiczny oraz dawkę. Ponadto Wykonawca w formularzu cenowym - załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ wpisze nazwę leku zamiennika, ilość jednostek w opakowaniu oraz dokona jego wyceny. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i z przyczyn obiektywnych nie można go zastąpić lekiem zamiennikiem, należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać Transport leków przebiegać będzie z uwzględnieniem wymogów przewidzianych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2008, Nr 45, poz. 271 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. Oferent składający ofertę winien udokumentować posiadanie odpowiedniego zgodnego z przepisami transportu. Oferent zobowiązany będzie do wystawiania faktur zgodnie z wymogami NFZ dla opieki społecznej oraz art. 58 pkt. 3 ustawy o pomocy społecznej wg odpowiedniego programu komputerowego uwzględniającego odpłatność pacjenta-mieszkańca DPS oraz DPS-u, z uwzględnieniem, że Dom Pomocy Społecznej pokrywa opłaty ryczałtowe i częściową odpłatność do wysokości limitu ceny przewidziane w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym w NFZ. W przypadku gdy oferent dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona przez organ wydający dany dokument, notariusza lub osobę podpisującą ofertę. Oferta będzie napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane. Oferta, wszystkie załączniki oraz wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany, będą podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-jarocinski.pl (BIP) zakładka jednostki organizacyjne powiatu - dom pomocy społecznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach