Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
- Data zamieszczenia: 2019-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
Małopolska 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
REGON: 81090304000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych i kompletnych części dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych i kompletnych części zamiennych oryginalnych i/lub porównywalnej jakości zamienników dla służbowego sprzętu transportowego wraz z wyładunkiem, według wykazu asortymentowo- cenowego. Asortyment zamawiany będzie sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy lub do wyczerpania całkowitej wartości wskazanej w formularzu ofertowym. Dostawy wyrobów bedą odbywać się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w następującej lokalizacji: a) Stacji Obsługi Samochodów Nr 1, ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin, 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: I. Części zamienne do autobusów, pojazdów ciężarowych i specjalnego przeznaczenia; II. Części zamienne do motocykli i quadów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań. 3. Przedmiotem zamówienia poszczególnych części zamówienia jest dostawa wraz z wyładunkiem fabrycznie nowych i kompletnych części zamiennych oryginalnych i/lub porównywalnej jakości zamienników do sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. W przypadku części I-II Zamawiający wskazuje konkretne marki, modele i wersje pojazdów (załączniki od 4.1 do 4.2 do siwz). 4. Faktyczna ilość zamawianych części wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość części zamiennych w załącznikach nr 4.1, 4.2 do siwz – Formularze asortymentowo- cenowy, jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Dostawy będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia, odbioru, warunków gwarancji i płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.1, 5.2 do siwz. 6. Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 34300000-0 7. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów produktu oryginalnego, uznając za spełniający jego oczekiwania każdy produkt o równych lub lepszych parametrach oraz spełniać będą wszystkie wymagania techniczne zgodnie z polskimi normami i przepisami Unii Europejskiej. 9. Podwykonawcy: a. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych stanowiącego załącznik nr 2 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 2 siwz. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1,1 W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 1.2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 1.3. wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 4.1 , 4.2 do siwz, 1.4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. 1.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 zadania).
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miekskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania)
Dodano: 2020-12-23 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej
Dodano: 2020-11-13 - Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych BWP-1 , MTLB, WZT będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu JELCZ, FIAT, IVECO, ZIŁ, URAL, OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, MERCEDES na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań)
Dodano: 2020-07-13