Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 zadania).

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4-go Marca 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 456 877, 261 456 815
  • Data zamieszczenia: 2023-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4-go Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 456 877, 261 456 815
    REGON: 321203128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 zadania).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3 - w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki STAR - pozostałe modele, na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3 - w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3 - w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów marki HONKER - pozostałe modele, na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie zgodnie z treścią SWZ, Formularzem oferty – załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektem umowy – załącznik nr 5 do SWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj.1) Magazyn Zamawiającego, 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4 Marca 3 - w jednym z dni roboczych: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.2) Magazyn Zamawiającego, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 - w jednym z dni roboczych : od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.30 - 14.00, oraz w piątki w godzinach od 7.30 - 12.00.3. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Odbiorcę w zamówieniu oraz w opakowaniach przewidzianych w umowie – pod rygorem odmowy ich przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunków umowy.4. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych.5. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji producenta na dany wyrób.6. Dostarczone części zamienne (wyroby) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy.7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów. W przypadku zaproponowania części zamiennych równoważnych (zamienników), muszą one być wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta pojazdów i być tej samej jakości, co stosowane do montażu tych pojazdów.8. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach