16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg
- Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
tel. 261474572, fax. 261474571
REGON: 32099164900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywne zakupy i dostawy części zamiennych, opończy, ogumienia, filtrów, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich, których to potrzeb Zamawiający w bieżącej działalności nie był w stanie przewidzieć. 2. Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalnie 3 Wykonawcami, których oferty spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy i otrzymają najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ. W przypadku, gdy zostaną złożone mniej niż 3 oferty, Zamawiający zawrze umowę ramową ze wszystkimi Wykonawcami, którzy spełnią wszystkie wymagania SIWZ oraz przepisy ustawy. Zgodnie z art. 2 pkt 9a) ustawy, w umowie ramowej wskazane będą maksymalne ceny jednostkowe zawarte w ofertach złożonych przez Wykonawców, z którymi Zamawiający zawarł umowę ramową. 3. Po podpisaniu umowy ramowej, Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo do składania ofert szczegółowych w postępowaniu wykonawczym wszystkich Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową dla danej części. Na etapie składania ofert szczegółowych, zaoferowane ceny jednostkowe oraz termin realizacji zamówienia jednostkowego nie będą mogły przekraczać wartości granicznych zawartych w ofercie będącej podstawą zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający podzielił postępowanie na zadania a) ZADANIE NR 1 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER, LUBLIN Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 31581,80zł brutto b) ZADANIE NR 2 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, KAMAZ, JELCZ, IVECO, SCANIA, MAN, AUTOBUSÓW, CIĄGNIKÓW Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 55773,40zł brutto c) ZADANIE NR 3 - Dostawa części zamiennych do pojazdów pozostałych marek i przy-czep m.in.: FIAT, FORD, OPEL, SKODA, VOLKSWAGEN, LANDROVER, MERCE-DES, HONDA, KIA, ISUZU, ACCES MAX Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 119888,00zł brutto d) ZADANIE NR 4 - Dostawa opon, dętek, ochraniaczy dętek stosowanych w pojazdach samochodowych Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 26156,90zł brutto e) ZADANIE NR 5 - Dostawa opończy stosowanych w pojazdach samochodowych Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 13760,00zł brutto f) ZADANIE NR 6 - Dostawa akcesoriów (żarówek, bezpieczników, tablic służących do oznakowania pojazdów) Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 676,10zł brutto g) ZADANIE NR 7 - Dostawa filtrów do pojazdów Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 9376,66zł brutto h) ZADANIE NR 8 - Dostawa akumulatorów do pojazdów Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego 17880,00zł brutto 5. Wartość zawartej umowy ramowej nie będzie wynikała z wartości zawartych przez Wykonawców w formularzach ofertowych/cenowych, które posłużą tylko do dokonania klasyfikacji złożonych ofert, wartość zawartej umowy ramowej będzie wynikała z wysokości środków jakie zamawiający przeznaczył na realizacje danego zadania. 6. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia, projekcie umowy. 7. Zamawiający informuje, że zawarcie umowy ramowy nie ogranicza prawa zamawiającego do przeprowadzenia odrębnych postępowań w trybach przewidzianych ustawą w celu udzielenia odrębnego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 90% zamówienia podstawowego ,przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednostkowa prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty przez Wykonawcę, o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na dostawy które są objęte umową ramową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: GRUPA KAPITAŁOWA
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 zadania).
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miekskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania)
Dodano: 2020-12-23 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej
Dodano: 2020-11-13 - Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych BWP-1 , MTLB, WZT będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu JELCZ, FIAT, IVECO, ZIŁ, URAL, OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, MERCEDES na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań)
Dodano: 2020-07-13 - Dostawa części zamiennych do pojazdów marki HONKER Znak postępowania 400/2020
Dodano: 2020-06-01