Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 2012274 , fax. 18 2014906
- Data zamieszczenia: 2012-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
ul. Bronisława Czecha 1 1
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 18 2012274, fax. 18 2014906
REGON: 14273335600042 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich do Centralnego Ośrodka Sportu OPO Zakopane. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich do Centralnego Ośrodka Sportu OPO Zakopane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w rozdziale nr 2 SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. Wszystkie podane powyżej ilości produktów mleczarskich są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych artykułów, będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych w stosunku do produktów wyżej wymienionych, jednakże o tej samej gramaturze i składzie. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w siwz produktów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w dokumentacji przetargowej. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Dla zapewnienie bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCAP. Dowóz artykułów na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do internatu Imperial zlokalizowanego w Zakopanem przy ul. O. Balzera 1 oraz do internatu Zakopane zlokalizowanego w Zakopanem przy ul. B. Czecha 1, sukcesywnie - zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał faksem na numer wykonawcy lub telefonicznie najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 08.00 w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami Dobrej praktyki higienicznej, dotyczy głownie; - stanu higienicznego samochodu, - higieny osobistej kierowcy, - daty przydatności do spożycia, - temperatury przewozu. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Termin płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury, forma płatności: przelew. Dostarczane produkty mają być metkowane według nazw które wymieniane będą w zamówieniach częściowych. Dopuszcza się transport powyższych opakowań jednostkowych luzem w pojemnikach z tworzywa sztucznego bądź w tzw. zgrzewkach w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie oraz zanieczyszczenie podczas przewozu. Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu. Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu produktów spożywczych pochodzenia zwierzęcego w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Wykonawca powinien posiadać przynajmniej jeden środek transportu spełniający warunki określone w ustawie z dnia 25.08.2006r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium, gdyż wartość zamówienia jest niższa od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mleka i produktów mlecznych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/24/2016
Dodano: 2016-07-13 - Zamowienie na dostawy nabiału do AŚ w Krakowie, AŚ Kraków - Podgórze i ZK Kraków - Nowa Huta
Dodano: 2016-07-05 - dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Krakowie w okresie 01.07.2016 do 31.12.2016 roku
Dodano: 2016-06-14 - Dostawy mleka i przetworów mlecznych ujęte w dwóch zadaniach asortymentowych
Dodano: 2016-05-24 - Sukcesywna dostawa mleka, jego przetworów i tłuszczy roślinnych, jaj oraz masy jajowej.
Dodano: 2016-05-10 - Przetarg nieograniczony na sprzedaż i dostawy : produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne
Dodano: 2016-04-18 - Dostawy produktów mleczarskich dla 20 WSZUR SP ZOZ w Krynicy-Zdroju
Dodano: 2016-04-04 - Dostawy mleka i jego przetworów, masła i margaryny, serów, jogurtów i kefirów
Dodano: 2016-03-18 - Dostawy żywności: nabiału, mięsa i wędlin, warzyw i ziemniaków, zgodnie z załączonym opisem
Dodano: 2016-03-09 - Produkty mleczarskie, ryby warzywa mrożone
Dodano: 2016-03-02