Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Uzdrowiska-Lądek SA

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
  • Data zamieszczenia: 2011-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Uzdrowiska-Lądek SA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Dostawy oleju napędowego grzewczego EKOTERM PLUS w ilości 235 000 litrów lub innego o równoważnych parametrach. Olej napędowy grzewczy Ekoterm Plus lub równoważny musi być zgodny z normą PN-C-96024 2011. Zamawiana łączna ilość oleju stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie i może ulec zmianie w przeciągu roku. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych i warunków atmosferycznych panujących w latach 2011/2012. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Olej napędowy grzewczy dostarczany będzie do kotłowni Zakładu Przyrodoleczniczego KAROL i Szpitali Uzdrowiskowych DĄBRÓWKA, ONDRASZEK i MIESZKO zlokalizowanych w Długopolu Zdroju przy ulicach odpowiednio: Zdrojowa 16, Wolna 4, Zdrojowa 10a i Zdrojowa 8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni od daty telefonicznego zgłoszenia. Dostawy będą odbywały się w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00, w ilościach wyszczególnionych w telefonicznym zamówieniu. Osobą upoważnioną do składania zamówienia jest Z-ca Kierownika Działu Technicznego w Długopolu Zdroju - Pan Zbigniew Judka. Jednorazowe dostawy oleju napędowego grzewczego w ilości (6-12 tys. litrów) realizowane będą transportem Wykonawcy - autocysternami wyposażonymi w przepływomierz posiadający aktualną legalizację. Każda partia dostarczonego oleju powinna posiadać certyfikat jakości lub inny równoważny dokument (wystawiony przez producenta), określający jakość produktu. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju. Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli jakości oleju opałowego dostarczonego przez Wykonawcę. W przypadku niezgodności jakości oleju napędowego z wymogami opisanymi w SIWZ Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzonego badania i w terminie 14 dni od jego daty przekaże kwotę odpowiadającą kosztom badania na rachunek wskazany przez Zamawiającego. W przypadku niezgodności jakości oleju napędowego grzewczego z wymogami opisanymi w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt w miejsce wadliwego , dostarczyć olej napędowy o prawidłowej jakości w terminie 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o wynikach badań. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonychna podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10 000,00zł., (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach