Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, Al. Wolności 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3822295 , fax. 052 3822562
- Data zamieszczenia: 2014-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Al. Wolności 4 4
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3822295, fax. 052 3822562
REGON: 00131386100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów silnikowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów silnikowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia obejmuje: zadanie nr 1 - sukcesywne dostawy części zamiennych do samochodów: Ford Courier 1.3 (benzyna 96r.), Ford Courier 1.8D (1994-1999 r.) Ford Transit 2.5 D (1994-1997), Ford Transit 2.5 TD (1998r.) skrzynia, Ford Transit 350EF wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ zadanie nr 2 - sukcesywne dostawy części zamiennych do ciągników C-360, C-385 (6 cylindrów) wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ Części muszą spełniać Polskie Normy motoryzacyjne przenoszące normy europejskie, a w przypadku ich braku muszą spełniać Polskie Normy i polskie specyfikacje techniczne. Zamawiający będzie dokonywał zakupów wg bieżących potrzeb. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb na telefoniczne i e-mailem zamówienie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamawianych cześci podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia a cena pozostanie nie zmieniona. Wskazane ilości części, są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości części w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości części w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia). Zamówienia będą dostarczane do siedziby Zamawiającego w ciągu dwóch dni roboczych. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji. Warunki płatności- 30 dni licząc od dostarczenia faktury do Zamawiającego. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, Al. Wolności 4 tel. 052 58-60-400. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW MECHANICZNYCH SPRAWA NR 66/2016
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW ORAZ MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH NA ZABEZPIECZENIE NAPRAW I POTRZEB BIEŻĄCYCH - SPRAWA NR 55/2016
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa części oraz technicznych środków materiałowych do pojazdów
Dodano: 2016-06-10 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW, MATERIAŁÓW WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO ORAZ URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO, FARB I MATERIAŁÓW LAKIERNICZYCH - SPRAWA NR 28/2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych należących do RDW Żołędowo w 2016 r. - 2 postępowanie.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych należących do RDW Żołędowo w 2016 roku.
Dodano: 2016-03-25 - DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW I INNYCH MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH, DESEK DO KONSTRUKCJI PODŁOGOWEJ I POKROWCÓW - SPRAWA NR 10/2016
Dodano: 2016-02-17 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław w 2016r.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Toruń w 2016 r.
Dodano: 2016-02-02 - Części zamienne do pojazdów
Dodano: 2016-01-29