Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-278 Łódź, Podgórna 9/11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6432930 , fax. 42 6422084
- Data zamieszczenia: 2022-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi
Podgórna 9/11
93-278 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6432930, fax. 42 6422084
REGON: 000989465 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i konserwowych na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi przy ul. Podgórnej 9/11, w roku szkolnym 2022/2023. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i konserwowych w ilości i rodzajach określonych w Formularzu oferty asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2a do SWZ w okresie od listopada 2022r do czerwca 2023r. 1. Artykuły spożywcze oraz konserwowe powinny być dostarczane w zależności od bieżących potrzeb. Dostawa artykułów spożywczych oraz konserwowych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych. Każda partia zamówionego towaru musi być dostarczona w odpowiednich opakowaniach. Produkty spożywcze oraz konserwowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi Sanitarno – Epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Każdy produkt ma być odpowiednio opakowany z widocznym producentem, nazwa produktu i terminem przydatności do spożycia. Dostawa art. Spożywczych i konserwowych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego w godzinach 9:00 – 10:00 od poniedziałku do piątku oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 dla Szkoły Podstawowej w Szadku.
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych”
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku oraz Szkoły Podstawowej w Szadku
Dodano: 2024-02-16 - Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 dla Szkoły Podstawowej w Szadku.
Dodano: 2023-12-29 - Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Gruszczycach
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa żywności dla stołówki przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Staszica w Błaszkach
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w przedszkolu samorządowym ,,BAŚNIOWA KRAINA” w Błaszkach
Dodano: 2023-11-29 - „Cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie od 01.09.2023r. do 31.12.2023r.”
Dodano: 2023-09-04 - „Cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie od 01.09.2023r. do 31.12.2023r.”
Dodano: 2023-08-02 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby kuchni w Przedszkolu Samorządowym w Szczercowie od 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r.”
Dodano: 2023-07-07