Przetargi.pl
„Cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie od 01.09.2023r. do 31.12.2023r.”

Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-420 Szczerców, Łaska 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446318063 , fax. 446318697
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie
    Łaska 8
    97-420 Szczerców, woj. łódzkie
    tel. 446318063, fax. 446318697
    REGON: 000271609
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp.szczercow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie od 01.09.2023r. do 31.12.2023r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. ks. Józefa Baranowicza w Szczercowie w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części:Część 1 – Produkty spożywcze suche i inne (kod CPV: (15400000-2, 15800000-6)Część 2 – Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone (kod CPV: 15221000-3, 15220000-6, CPV: 15331170-9)Cześć 3 – Warzywa i owoce, jaja (kod CPV: 15300000-1, CPV:03142500-3)Część 4 – Mięso i produkty mięsne (kod CPV: 15110000-2, CPV:15130000-8)Część 5 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie (CPV: 15811000-6)Część 6 – Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3)2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę na wszystkie grupy produktów. Formularz oferty musi być wypełniony dla każdej grupy towarowej. 3. Ilości, podane w opisie przedmiotu zamówienia, zostały określone na podstawie ubiegłorocznych potrzeb i będą służyć jedynie do porównania i oceny ofert. Zamawiający - pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności - zastrzega sobie prawo do realizacji zmienionej ilości poszczególnych artykułów. Faktyczne ilości zamawianych artykułów będą zależały od zgłaszanych w okresie trwania umowy potrzeb oraz będą rozliczane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z polską normą;4) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą;5) samochód, którym będzie dostarczana żywność, musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającego spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów(produkty spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.);6) zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.5. Każde opakowanie poszczególnego produktu musi zawierać następujące dane:1) nazwa środka spożywczego,2) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,3) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,4) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego,5) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy,6) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,7) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,8) oznaczenie partii produkcji,9) klasę jakości handlowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacjiekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadziespełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolnościtechnicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia na podstawie złożonego oświadczenia.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadaniazdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będziedokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadaniauprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawiezłożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach