Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
- Data zamieszczenia: 2017-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18
60509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Sukcesywna dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017, poz. 1260 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1038 ze zm.), tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, w szacowanych poniżej rodzajach i ilościach: - tablice samochodowe zwyczajne (jedno – dwurzędowe) do 92.950 szt. - tablice motocyklowe zwyczajne do 3.575 szt. - tablice motorowerowe zwyczajne do 1.573 szt. - tablice indywidualne do 186 szt. - tablice dodatkowe na bagażnik rowerowy do 515 szt. - wtórniki tablic samochodowych zwyczajnych (jedno – dwurzędowe) do 2.002 szt. - wtórniki tablic motocyklowych zwyczajnych do 57 szt. - wtórniki tablic motorowerowych zwyczajnych do 43 szt. - pozostałe tablice czyli: do 3.575 szt. - tablice tymczasowe - tablice tymczasowe badawcze - tablice zabytkowe. 2. Podane przez Zamawiającego ilości tablic są wielkościami orientacyjnymi i służą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert. 3. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie do wykorzystania kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na wykonanie zadania, tj. do wysokości 673.288,08 zł brutto, jednak nie dłużej niż do 31.12.2018 r. 4. Faktyczna liczba tablic będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic. 6. Maksymalny termin dostawy tablic rejestracyjnych od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia e – mailem wynosi 5 dni. 7. Maksymalny termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia e – mailem wynosi 3 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 16.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż legitymuje się aktualnym zaświadczeniem Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j.: Dz. U. z 2017, poz. 1260 ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oznakowanie granicy rezerwatu przyrody Czarne Doły
Dodano: 2024-04-22 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2024-03-04 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2024-01-18 - sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
Dodano: 2023-12-04 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów rejestrowanych w pow. jarocińskim oraz odbiór wycofanych z obiegu tabl. rej. i ich zabezp. w sposób uniemożliwiający ponowne użycie
Dodano: 2023-11-17 - dostawa i montaż urządzeń dla zdania: „Budowa ścieżki edukacyjnej wokół jeziora Królewskiego w Krzyżu Wielkopolskim”
Dodano: 2023-07-11 - Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2023-01-11 - Wykonanie 4 tablic PCV i 15 plansz
Dodano: 2021-05-12 - Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Kalisza wraz ze świadczeniem usług dodatkowych
Dodano: 2021-01-29 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
Dodano: 2021-01-08