Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Pilskim OSI - modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Krajenka CZĘŚĆ II – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KRAJENCE”

Gmina Krajenka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-430 Krajenka, Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 67 2639203
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
    Szkolna 17
    77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, fax. 67 2639203
    REGON: 57079136500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Pilskim OSI - modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Krajenka CZĘŚĆ II – TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KRAJENCE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Krajence, przy ul. Bydgoskiej 3. Zakres robót obejmuje w szczególności roboty dociepleniowe ścian i dachu, roboty związane z wymianą kotłów gazowych, oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Przedmiot zamówienia stanowi II etap realizacji projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Pilskim OSI - modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Krajenka”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi priorytetowej 3. Energia. Działanie 3.2.Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym. Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020. 3.2. Zakres zamówienia opisany został w załączniku nr 8 do SIWZ. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków wykonawcy zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekty budowlano - wykonawcze, SST i przedmiary) oraz wzorze umowy, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3.3. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować i zorganizować roboty budowlane w sposób umożliwiający i nieutrudniający pracy szkoły a także zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku. Roboty budowlane wewnątrz budynku powinny być w miarę możliwości prowadzone w trakcie przerw od nauki szkolnej. W pozostałym okresie wykonawca zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób nieupoważnionych np. poprzez pełne ogrodzenie placu budowy. Wykonawca będzie zobowiązany również do uzgodnienia sposobu wykonywania robót z dyrektorem placówki. 3.4. Kod CPV 45 32 10 00-3 Izolacja cieplna 45 44 30 00-4 Roboty elewacyjne 45 26 10 00-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45 33 30 00-0 Roboty instalacyjne gazowe 45 33 11 10-0 Instalowanie kotłów 45 26 12 15-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45 40 00 00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 3.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zadania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie robót budowlanych (robocizna) w zakresie realizowanego projektu wyszczególnionych w przedmiarze robót, w szczególności roboty ogólnobudowlane, docieplenie ścian i stropodachu, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, roboty związane wymianą kotłów gazowych. 3.5.2. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3.5.1 nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 3.5.3. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy wykazu osób o których mowa w pkt 3.5.1, wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na umowę o pracę. 3.5.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.5.5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót i weryfikacji tożsamości personelu Wykonawcy. 3.5.6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.6.1 czynności. 3.6. Wymagania jakościowe i materiałowe: 3.6.1. Przedmiot umowy wykonany zostanie z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę. 3.6.2. Wszystkie zastosowane materiały, urządzenia muszą odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów art.10 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku z późniejszymi zmianami. 3.6.3. Materiały powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych. 3.6.4. Wykonawca zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego do zaakceptowania, przed dostarczeniem na plac budowy, planowane do wbudowania materiały i urządzenia, przedstawiając dokumenty pozwalające na ich zastosowanie. Wykonawca może użyć wyłącznie materiałów zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 3.6.5. Na każde żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego lub Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wbudowywanych materiałów certyfikat lub deklarację zgodności z obowiązującymi normami albo aprobatę techniczną w odniesieniu do wyrobów nie objętych certyfikacją. 3.6.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3.6.7. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy własne materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące Wykonawcę do przygotowania oferty. 3.6.8. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o nie gorszych parametrach jakościowych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 20 000 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy 2.zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.10.2 SIWZ. Powinno być załączone w oryginale. 3.pełnomocnictwo– jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.Kosztorys ofertowy – na etapie wyboru oferty nie będzie podlegał ocenie, jednakże jest niezbędny do dokonania płatności częściowych i rozliczenia zadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach