Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa węgla i miału węglowego do loco 4 kotłowni w miejscowościach Gminy Rogowo: Rogowo, Lubcz, Gościeszyn - sezon grzewczy 2009/2010

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, pl. Powstańców Wielkopolskich 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3024150 , fax. 0-52 3024145
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych
    pl. Powstańców Wielkopolskich 26 26
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3024150, fax. 0-52 3024145
    REGON: 00111383500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa węgla i miału węglowego do loco 4 kotłowni w miejscowościach Gminy Rogowo: Rogowo, Lubcz, Gościeszyn - sezon grzewczy 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Sukcesywną dostawę do loco 4 kotłowni 109 ton węgla oraz 150 ton miału węglowego w miejscowościach Gminy Rogowo. Realizacja dostaw będzie się odbywała na podstawie bieżących telefonicznych zleceń w których zamawiający określi ilości dostaw węgla czy miału do poszczególnych placówek. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia WĘGIEL sortyment orzech, typ 31,1 , kl. 25/10 lub ,, równoważny MIAŁ M I typ 32,1 , kl. 25/12 lub ,,równoważny Dostawa węgla ogółem 109,0 ton i miału w ilości 150,0 ton z przeznaczeniem do kotłowni w poniżej wymienionych miejscowościach Gminy Rogowo: 1/ ROGOWO - kotłownia Zespołu Publicznych Szkół w Rogowie, przy ul. Szkolnej 7: a/ miału 140,0 ton 2/ ROGOWO- kotłownia Gminnego Przedszkola w Rogowie przy ul. Kościuszki 2: a/ węgla 22,0 tony 3/ LUBCZ- kotłownia Szkolnego Punktu w Lubczu, Lubcz 22: a/ węgla 20,0 ton 4/ GOŚCIESZYN- kotłownia Zespołu Publicznych Szkół w Gościeszynie, Gościeszyn 20: a/ węgla 67,0 ton b/ miału 10,0 ton Dostawy winny być świadczone za pomocą samochodów samowyładowczych. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) Kod CPV: 10000000-3 Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopodobne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,tj.- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 40.000 zł. brutto, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale nr V pkt. I, ppkt 1-3 SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) parafowana każda strona formularza umowy- załącznik nr 3; 3) poświadczona kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru dokumentów dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 40.000zł. brutto. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w rozdziale nr VI pkt. 1 ppkt. 3 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Dokumenty, o których mowa w rozdziale nr VI pkt. 1 ppkt. 3 SIWZ należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach