Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg
- Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2531231 w. 327 , fax. 054 2531006
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą
ul. Szkolna 1 1
87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2531231 w. 327, fax. 054 2531006
REGON: 00052743490991 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę opału ( miał węglowy ) na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Miał węglowy w ilości : minimalna ilość 130 ton - maksymalna ilość 160 t. a) sortyment M I I, b) wartość opałowa nie mniej niż 22 MJ/kG , c) wilgotność do 15% - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium - 2000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - zaakceptowany projekt umowy W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu; -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. -Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego musi być złożone przez każdy podmiot. -Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS musi być złożone przez każdy podmiot. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje; -samochodem ciężarowym służącym do transportu o tonażu nie mniejszym niż 20 ton umożliwiającym wywrot minimum 1szt. -samochodem o tonażu nie przekraczającym 10 ton umożliwiającym wywrot minimum 1 szt. -Zamawiający uzna również powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje pojazdami tz. sztywnymi w takim przypadku rozładunek zabezpiecza we własnym zakresie Wykonawca. W celu przekazania informacji można skorzystać z załączonego druku. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniej niż 30.000 zł , Na potwierdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów; -Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oraz; -Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych) W przypadku gdy okres ubezpieczenia nie obejmuje całego terminu wykonywania zamówienia Wykonawca składa zobowiązanie ( oświadczenie ), że po upływie ważności polisy będzie ona odnawiana na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł przez cały czas trwania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla i miału węglowego dla zaopatrzenia kotłowni c.o. w podległych jednostkach organizacyjnych Gminy
Dodano: 2013-08-19 - Sukcesywna dostawa węgla i miału węglowego do loco 4 kotłowni w miejscowościach Gminy Rogowo: Rogowo, Lubcz, Gościeszyn - sezon grzewczy 2012/2013
Dodano: 2012-09-03 - Sukcesywną dostawę miału, węgla i eko-groszku do kotłowni administrowanych przez Urząd Gminy w Kijewie Królewskim, Zespół Publicznych Szkół w Kijewie Królewskim, Szkołę Podstawową w Brzozowie oraz Szkołę Podstawową w Trzebczyku.
Dodano: 2011-10-20 - Sukcesywna dostawa węgla i miału węglowego do loco 4 kotłowni w miejscowościach Gminy Rogowo: Rogowo,Lubcz,Gościeszyn-sezon grzewczy 2011/2012.
Dodano: 2011-09-15 - Dostawa węgla, miału i ekogroszku do kotłowni administrowanych przez Urząd Gminy w Kijewie Królewskim
Dodano: 2010-10-28 - Sukcesywna dostawa węgla i eko groszku do kotłowni administrowanych przez Urząd Gminy w Kijewie Królewskim
Dodano: 2010-09-17 - Sukcesywna dostawa węgla i miału węglowego do loco 4 kotłowni w miejscowościach Gminy Rogowo: Rogowo,Lubcz,Gościeszyn-sezon grzewczy 2010/2011.
Dodano: 2010-08-12 - Dostawa opału ( węgiel- kostka , miał węglowy, EKO-groszek, koks ) na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół
Dodano: 2009-12-21 - Dostawa opału ( węgiel- kostka , miał węglowy, EKO-groszek, koks ) na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół
Dodano: 2009-09-22 - Sukcesywna dostawa węgla i miału węglowego do loco 4 kotłowni w miejscowościach Gminy Rogowo: Rogowo, Lubcz, Gościeszyn - sezon grzewczy 2009/2010
Dodano: 2009-08-31