Przetargi.pl
Dostawa opału ( węgiel- kostka , miał węglowy, EKO-groszek, koks ) na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół

Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2531231 w. 327 , fax. 054 2531006
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą
    ul. Szkolna 1 1
    87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2531231 w. 327, fax. 054 2531006
    REGON: 00052743490991
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału ( węgiel- kostka , miał węglowy, EKO-groszek, koks ) na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy opału na potrzeby Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą i jednostki organizacyjnej Zespołu Obsługi Szkół. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części i dopuszcza składanie ofert częściowych jak niżej; Część 1 obejmuje: 1) Węgiel w ilości : minimalna ilość 80 ton - maksymalna ilość 100 t. a) grupa - gruby, b) sortyment - kostka I, c) wartość opałowa min. 25 MJ/kg d) zawartość siarki max. 0,6 %, e) zawartość popiołu max. 6%. 2) Koks w ilości 10 ton a) sortyment gruby, b) gatunek I Część 2 obejmuje: 1) EKO-groszek- płukany w ilości : minimalna ilość 70 ton - maksymalna 90 ton a) granulacja (uziarnienie; 5 - 25 mm, b) węgiel kamienny energetyczny; typ 31.2 ,c) wartość opałowa (kaloryczność) nie mniej niż 26 MJ/kg, d) zawartość popiołu (części niepalnych) do 10 % e) zawartość siarki < 0,6% f) wilgotność do 15% Część 3 obejmuje: 1) Miał węglowy w ilości : minimalna ilość 130 ton - maksymalna ilość 160 t. a) sortyment M I I, b) wartość opałowa nie mniej niż 22 MJ/kG , c) wilgotność do 15%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Część 1 ( węgiel, koks ) wadium wynosi 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych ), Część 2 ( Eko- groszek) wadium wynosi 1 500,00 zł ( tysiąc pięćset złotych) Część 3 ( miał węglowy ) wadium wynosi 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą - spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. b) Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zaakceptowany projekt umowy W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego musi być złożone przez każdy podmiot. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS musi być złożone przez każdy podmiot. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje; -samochodem ciężarowym służącym do transportu o tonażu nie mniejszym niż 20 ton umożliwiającym wywrot minimum 1szt. -samochodem o tonażu nie przekraczającym 10 ton umożliwiającym wywrot minimum 1 szt. -Zamawiający uzna również powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje pojazdami tz. sztywnymi, w takim przypadku rozładunek zabezpiecza we własnym zakresie Wykonawca. W celu przekazania informacji można skorzystać z załączonego druku. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 50.000 zł , Na potwierdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów; -Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oraz; -Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość 15 000,00 zł - piętnaście tysięcy złotych W przypadku gdy okres ubezpieczenia nie obejmuje całego terminu wykonywania zamówienia Wykonawca składa zobowiązanie -oświadczenie , że po upływie ważności polisy będzie ona odnawiana na kwotę nie niższą niż 15 000,00 zł przez cały czas trwania umowy. UWAGA: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż 1 część zamówienia składają po jednym egzemplarzu wymaganych dokumentów,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach