Przetargi.pl
wykonanie modernizacji dźwigu szpitalnego

Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6582560 , fax. 056 6225443
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny
    ul. Krasińskiego 4/4a 4/4a
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6582560, fax. 056 6225443
    REGON: 00573921800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie modernizacji dźwigu szpitalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dźwigu szpitalnego w Wojewódzkim Szpitalu Obserwacyjno-Zakaźnym w Toruniu obejmujące: - wymianę sterowania na sterowanie z falownikiem - odnowienie kabiny dźwigu - wymianę kół przewojowych - wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych, prób obciążeniowych i ruchowych oraz sporządzenie odpowiednich protokołów. - czynności formalne w zakresie przygotowania modernizowanego dźwigu do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dane dźwigu szpitalnego: -producent: PPUD Dźwigpol w Mławie, rok produkcji: 1996 -typ: SH 1600-C/C-P-02 -udźwig nominalny: 1600kg -prędkość nominalna: 0,63 m/s -wysokość podnoszenia: 20,02 m -liczba przystanków: 8 -liczba drzwi przystankowych: 9 -napęd: reduktorowy typ MR.17 prawy -silnik: typ MD.18MD.208L. N= 11,0/2,75 kW -aktualne sterowanie: mikroprocesorowe zbiorcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty określone w rozdziale IV pkt.1 c, d SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument określony w rozdziale IV pkt.1 e, f SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IV pkt.1 c SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IV pkt.1 c SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale IV pkt.1 d, e, f SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, b/ wypełniony kosztorys ofertowy polegający na obliczeniu ceny za wszystkie pozycje robót z uwzględnieniem podatku VAT. Podstawą obliczenia ceny jest zawarty w SIWZ zakres robót modernizacyjnych określony w Załączniku Nr 2. c/ oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ., d/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera roboty w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia (montaż, modernizacja lub remont dźwigu) dla co najmniej 2 podmiotów, gdzie wartość każdego z nich jest nie mniejsza niż wartość oferty brutto składanej w niniejszym przetargu, a ponadto przedłoży co najmniej 2 pisemne referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. f/ uprawnienia dla wykonawcy robót wydane przez UDT do wykonywania modernizacji dźwigów szpitalnych. g/ zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty (urządzenia, aparatura sterowa) odpowiadają obowiązującym normom technicznym. Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach