Przetargi.pl
dostawa i montaż trybuny z miejscami siedzącymi

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa i montaż trybuny z miejscami siedzącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa wraz z montażem trybuny z min. ilością miejsc siedzących - 200. 2. Lokalizacja montażu trybuny: boisko sportowe w Złotorii, ul. Sportowa. - gm. Lubicz. 3. Konstrukcja trybuny: - demontowalna (umożliwiająca przestawianie w różne miejsca), - stalowa ocynowana ogniowo, - podesty z kraty Vema, - szerokość między rzędami (światło przejścia min 50 cm, - wysokość między poszczególnymi rzędami min 45 cm, - ilość rzędów - 3, dwa pierwsze rzędy zaopatrzyć w przejścia (po 3 w każdym) o minimalnej szerokości 1,5 m, - tył oraz boki konstrukcji zabezpieczyć balustradą ochronną, - pod siedziskami i w przejściach zastosować pionowe blachy uniemożliwiające wpadanie rzeczy pod trybunę, - wyposażona w stopki kompensacyjne, umożliwiające regulację związaną z nierównością terenu. 4. Siedziska: - wandaloodporne, - w kolorze niebieskim, - szerokość ca 40 cm, głębokość ca 35 cm, wysokość oparcia min 10 cm. 5. Atesty higieniczne oraz wytrzymałościowe na konstrukcję i siedziska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: a) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, b) oświadczenia: - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, - o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Dokumenty: a) kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej b) atesty higieniczne oraz wytrzymałościowe na konstrukcję i siedziska

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach