Przetargi.pl
Dostawa leków do apteki szpitalnej 47 zadań

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Kościuszki 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3152515 , fax. 042 3152533
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
    ul. Kościuszki 10 10
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3152515, fax. 042 3152533
    REGON: 09235811200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa leków do apteki szpitalnej 47 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa leków w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo na załączonych 47 formularzach załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 29 918,00 PLN (słownie: dwadzieściadziewięćtysięcydziwięćsetosiemnaście PLN) lub według poniższego zestawienia: Pakiet Nr Kwota 1. 940 2. 573 3. 52 4. 133 5. 546 6. 48 7. 113 8. 2732 9. 750 10. 633 11. 40 12. 423 13. 385 14. 8 15. 159 16. 1571 17. 141 18. 1254 19. 5 20. 191 21. 324 22. 754 23. 965 24. 687 25. 975 26. 466 27. 833 28. 497 29. 109 30. 550 31. 843 32. 57 33. 633 34. 295 35. 411 36. 250 37. 604 38. 277 39. 149 40. 4219 41. 90 42. 79 43. 2402 44. 180 45. 1157 46. 1295 47. 120
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz.177 ze zm.). b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Spełniają warunki określone w SIWZ. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. W przypadku nie spełnienia warunków opisanych powyżej, jak również nie dołączenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu - po uprzednim wezwaniu Wykonawcy, który nie złoży w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub który złoży dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający nie wezwie jednak Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów jeżeli mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Oferta wykluczonego Wykonawcy zostanie uznana za ofertę odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu o wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego i składu konsygnacyjnego produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271) 7. Zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi oraz substancjami psychotropowymi zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii Dz. U. z 2005 r. Nr 179 poz. 1485, z 2006 r. Nr 66 poz. 469, z 2006 r. Nr 120 poz. 826, z 2008 r. Nr 7 poz. 47. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 8. Oświadczenia, że oferowane leki posiadają świadectwo rejestracji wydane przez Ministra Zdrowia lub oświadczenia o dopuszczeniu leków do obrotu na podstawie decyzji wydanej przez Komisję Wspólnot Europejskich lub oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. 93 poz. 896). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopie dokumentów na każde żądanie zamawiającego. B. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych i lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje odpowiednią liczbą wykwalifikowanego personelu oraz niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 3. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. C. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Sprawozdanie finansowe, wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, albo innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych powyżej oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2.1 Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: - zamiast dokumentów określonych w punkcie III 1. A. ppkt 2, 3 oraz 5 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - zamiast dokumentu określonego w punkcie III 1. A. ppkt 4 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2 Dokumenty wskazane powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III 1. A. ppkt 2,3,4,5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony z zachowaniem terminów wskazanych w pkt 2.2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach