Stacja Doświadczalna Oceny Odmian ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Chrząstowo, Chrząstowo 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3853228, 3852052 , fax. 0-52 3852345
- Data zamieszczenia: 2010-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian
Chrząstowo 8 8
89-100 Chrząstowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3853228, 3852052, fax. 0-52 3852345
REGON: 00007697700240 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka państwowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA NAWOZÓW MINERALNYCH DLA STACJI DOŚWIADCZALNEJ OCENY ODMIAN W CHRZĄSTOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy wraz z rozładunkiem nawozów mineralnych (kod CPV 2440000-0): l saletry amonowej 34% N w ilości 181,5 tony, l siarczanu amonu w ilości 1 tony, l mocznika w ilości 2 ton, l saletrzaku w ilości 4,3 tony. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. legitymują się umową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferenta zostanie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz cenowy 2. Oświadczenie wynikające z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3. Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków, 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków, 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia wniosków, 8. Świadectwo autoryzacji (atest) wydany przez producenta nawozu, 9. Polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzastowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną