Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców oraz jajek.

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa warzyw i owoców oraz jajek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ilości poszczególnych asortymentów w kosztorysie cenowym są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie (zmniejszeniu bądź zwiększeniu) w ramach wartości umowy. 1. Banany kg 200 2. Buraki kg 800 3. Cebula kg 400 4. Cytryny kg 25 5. Czosnek szt. 80 6. Fasola Jaś kg 70 7. Grejpfruty kg 10 8. Groch łuszczony kg 50 9. Jabłka kg 1.200 10. Jajka sztuk 10.000 11. Kapusta biała kg 250 12. Kapusta kiszona kg 700 13. Kapusta pekińska kg 70 14. Kapusta czerwona kg 60 15. Koper pęczki 50 16. Marchew kg 1.200 17. Mandarynka kg 15 18. Ogórek świeży kg 20 19. Ogórek kiszony kg 300 20. Pieczarki kg 50 21. Pietruszka kg 200 22. Pietruszka zielona pęczki 200 23. Pomarańcze kg 30 24. Pory kg 10 25. Rzodkiewka pęczki 50 26. Sałata zielona szt. 50 27. Seler kg 200 28. Szczypior pęczki 50 29. Ziemniaki kg 10.000 Artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być pierwszej, jakości posiadać wymagane atesty i terminy ważności, być odpowiednio opakowane i transportowane w warunkach spełniających wszystkie wymogi sanitarne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wym,aga wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia załącznik nr 3 i złożonych dokumentów opisanych w punkcie VI wg formuły spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa następujące dokumenty: 1). Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Oferta wspólna - dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta powinna zawierać dokument opisany w punkcie 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach