Przetargi.pl
Dostawę warzyw, owoców, jaj i kwaszonek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w okresie od 02.01.2016r. do 30.06.2016r

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2620023 (24) , fax. 0-41 2665855
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Grabowiecka 7 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2620023 (24), fax. 0-41 2665855
    REGON: 00029617600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.naszdps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc Społeczna DPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę warzyw, owoców, jaj i kwaszonek dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w okresie od 02.01.2016r. do 30.06.2016r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zakresie warzyw, owoców, kwaszonek w ilościach 700 kg ogórków kwaszonych, 1200 kg kapusty kwaszonej z marchewką i 16000 sztuk jaj kurzych na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ul.Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.Ilości i rodzaj zamówienia zostały określone w Załącznikach Nr 1, Nr 2 Nr 3 do SIWZ z dz 20.11.2015 dostępnej na stronie www.ostrowiec.naszdps.pl.Zamówienie zostało podzielone na 3 pakiety. Pakiet 1- warzywa i owoce świeże;Pakiet Nr2 jaj kurze;Pakiet Nr3 kwaszonki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety. Dostawy sukcesywne w okresie od 2 stycznia 2016 do 30 czerwca 2016 samochodem dostawcy na jego koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zg. z art.34.1 pkt 5 ustawy Pzp do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówienia towaru di +/- 10 % zamówienia podstawowego.W przypadku dostarczenia produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczenie środków transportu Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.naszdps.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach