Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych produktów , półproduktów oraz surowców na rok 2016

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 28-114 Gnojno, Gnojno 118
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3532042 , fax. 041 3532042
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Gnojno 118 118
    28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3532042, fax. 041 3532042
    REGON: 29240083600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.dpsgnojno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych produktów , półproduktów oraz surowców na rok 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Dostawy artykułów spożywczych suchych, mięs i wędlin, produktów głęboko mrożonych, pieczywa i ciast, jaj kurzych oraz mleka i przetworów mlecznych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie, Gnojno 118, 28 - 114 Gnojno. Klasyfikacja CPV: Dostawa artykułów spożywczych suchych - CPV: 15800000-6, 15871000-4, 15612000-1, 15320000-7 15210000-3, 15400000-2, 15131310-1 Dostawa mięs i wędlin - CPV: 15100000-9, 15112000-6 Dostawa produktów głęboko mrożonych - CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15896000-5 Dostawa pieczywa i ciast - CPV: 15810000-9, 15842300-5 Dostawa jaj kurzych - CPV: 03142500-3 Dostawa mleka i przetworów mlecznych - CPV: 15510000-6, 15540000-5, 15551000-5, 15530000-2 Dowóz w/w artykułów musi się odbywać transportem Wykonawcy , zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi i zasadami systemu HACCP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.busko.pl/p,18,zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach