Dom Pomocy Społecznej w Kawęczynie ogłasza przetarg
- Adres: 88-140 Gniewkowo, Kawęczyn
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3512479, 3512494 , fax. 052 3512479, 3512494
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Kawęczynie
Kawęczyn
88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3512479, 3512494, fax. 052 3512479, 3512494
REGON: 00029561000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych z podziałem na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych, ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod grupy 154 i 155, wyszczególnione w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz 1058); e) dostarczą zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt (miejsca dostaw: Dom Pomocy Społecznej w Kawęczynie oraz Filia w Parchaniu); f) wyrażą zgodę na okres płatności do 30 dni, licząc od dnia złożenia faktury. Za spełnienie warunków określonych w SIWZ Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ zawierających wymagane informacje i treści oraz aktualne i formalnie poprawne. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1),b) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 i 3), c) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4), d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5), e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie o akceptacji wzoru umowy (załącznik nr 6), g) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, np. konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcy zobowiązani są do: - Ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. - Dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale. - Złożenia oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy mleka i jego przetworów do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-10 - Dostawy mleka i przetworów mlecznych
Dodano: 2016-04-07 - Dostawy artykułów mleczarskich do trzech jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj. Zakład Karny w Potulicach, Zakład Karny Bydgoszcz-Fordon, Areszt Śledczy w Bydgoszcz( znak sprawy 04/2016)
Dodano: 2016-03-17 - Zaopatrzenie placówek oświatowych gminy Mogilno w produkty mleczne w 2016 r.
Dodano: 2016-03-16 - Dostawy produktów mleczarskich dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-02/2016)
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla potrzeb PUC S. A. - CPV -15500000-3
Dodano: 2016-01-18 - Dostawa produktów mleczarskich
Dodano: 2015-12-24 - Dostawa mleka i produktów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa mleka i jego przetworów do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi.
Dodano: 2015-11-25