Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza 44
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3262100 , fax. 052 3262101
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
ul. Chodkiewicza 44 44
85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3262100, fax. 052 3262101
REGON: 00089894800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na wykonanie dostaw immunoglobulin w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy immunoglobulin w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym- Zał. nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336515209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3. 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć: - kopię zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej- ustawa z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533 z późn. zm.); 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności tych dokumentów jak powyżej. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. jako konsorcjum, spółka cywilna ). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Każdy z wykonawców musi z osobna przedłożyć wymagane dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a), ust. 3 i ust. 3.1, na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności, b) Wykonawcy mogą przedłożyć wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa ust. 1 pkt b) oraz dokument, o którym mowa w ust. 2. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, UWAGA! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, f) Wypełniając formularz ofertowy: w miejscach: nazwa i adres wykonawcy , NIP, tel. należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy preparatów krwiopochodnych
Dodano: 2016-03-17 - EZP.272.4.2016
Dodano: 2016-02-15 - EZP.272.1.2016
Dodano: 2016-01-04 - EZP.272.33.2015
Dodano: 2015-11-30 - Dostawy preparatów krwiopochodnych
Dodano: 2015-03-18 - EZP.272.1.2015
Dodano: 2015-02-16 - EZP.272.26.2014
Dodano: 2014-12-31 - Dostawa normalnej immunoglobuliny ludzkiej
Dodano: 2014-07-14 - EZP.272.19.2013
Dodano: 2013-12-19 - Dostawa immunoglobuliny i albumin dla apteki szpitalnej.
Dodano: 2013-12-04