Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Kopernika 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6210421 w. 23, 25
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. Kopernika 4 4
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6210421 w. 23, 25
REGON: 87030004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarr.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku i dostawa materiałów szkoleniowych Nr sprawy TARR/DRUK_3/WM/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę druku i dostawę materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu szkoleniowego: Warsztaty menadżerskie - nowoczesna platforma edukacyjna kadry kierowniczej MSP. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1.wkładka do segregatora z nadrukiem (do umieszczenia za przezroczystą folią na okładce segregatora):format: ok. 26 x 30,5cm 2.2. wkładka do segregatora z nadrukiem (do umieszczenia za przezroczystą folią na grzbiecie segregatora - 65mm): format: ok. 6 x 30,5cm 2.3. wkładka do segregatora z nadrukiem (do umieszczenia za przezroczystą folią na grzbiecie segregatora - 45mm): format: ok. 4,2 x 30,5cm 2.4. wkładka do segregatora (jedna do każdego segregatora) z nazwą modułu (Finanse, Zarządzanie, Bezpieczeństwo IT) do wpięcia w środku:format: A4. Elementy graficzne (logotypy + zdjęcia) oraz tekst, które będą umieszczone na zewnętrznej części segregatora i na wkładce do wpięcia w środku zostaną przesłane Wykonawcy po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.5. Za spełnienie warunku określonego w pkt. 1.2 uważa się posiadanie doświadczenia w realizacji co najmniej 3 usług z zakresu drukowania. 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego: 2.1 Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy; 2.2 W odniesieniu do warunków wymaganych dotyczących potencjału zamawiającego i ekonomicznego, Wykonawcy muszą łącznie spełniać wymagane warunki; 2.3 W odniesieniu do pozostałych warunków wymaganych każdy z Wykonawców musi udokumentować spełnienie tych warunków. 3. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1 Zamawiający określi na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale V niniejszej specyfikacji zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Ustawy (Załącznik Nr 2); 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji Działalności Gospodarczej); 1.4. W przypadku kiedy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami Art. 23 Ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.1. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Dokumenty i oświadczenia muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie musi być opatrzone adnotacją -za zgodność z oryginałem- oraz czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarr.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa drukowania wydawnictw zwartych i innych dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2015-12-22 - Wykonywanie druków i ksiąg medycznych.
Dodano: 2015-12-07 - Druk i dostawa podręczników szkolnych i książek pomocniczych wydrukowanych pismem brajla dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2014-10-08 - usługi drukowania i dostawy wydawnictw i wyrobów poligraficznych dla Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy
Dodano: 2014-04-28 - Wykonywanie druków i ksiąg medycznych
Dodano: 2014-02-07 - Przygotowanie do druku, druk oraz dostawa publikacji pt.: Wybrane elementy pomocy społecznej i pieczy zastępczej w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2009 - 2011 - analiza porównawcza na tle innych województw
Dodano: 2013-11-07 - ZP - 35 - 2013, USŁUGA WYKONANIA DRUKÓW RÓŻNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ.
Dodano: 2013-10-04 - Druk i dostawa podręczników szkolnych i książek pomocniczych wydrukowanych pismem brajla dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2013-09-10 - Usługi dostawy i drukowania wyrobów poligraficznych dla Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy
Dodano: 2013-07-24 - Świadczenie usług poligraficznych dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2013-04-09