Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Urzędu Gminy Goraj oraz Szkoły Podstawowej w Goraju w roku 2010

Urząd Gminy Goraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-450 Goraj, ul. Bednarska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6858002 , fax. 084 6858118
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goraj
    ul. Bednarska 1 1
    23-450 Goraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6858002, fax. 084 6858118
    REGON: 00054054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraj.eurzad.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Urzędu Gminy Goraj oraz Szkoły Podstawowej w Goraju w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Urzędu Gminy Goraj i Szkoły Podstawowej w Goraju w roku 2010 w ilości 75 000 litrów ( siedemdziesiąt pięć tysięcy litrów) w tym dla Urzędu Gminy Goraj -25 000 litrów, dla Szkoły Podstawowej w Goraju - 50 000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien spełniać następujące warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożyć formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ 6) zaakceptować istotne postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy B) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formy (spełnia) - (nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenia i formularze: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załacznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy wg wzoru określonego w załaczniku nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonychw art. 22 ust 1, pkt 1-4 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru załączniki 3 i 4 do SIWZ . 4. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy jako akceptację jej warunków wg załącznika Nr 6 do SIWZ. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Kompletną koncesję na obrót paliwami ciekłymi dotyczącą oleju opałowego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców należy wypełnić i dołączyć do oferty przetargowej załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goraj.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach