Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Wojskowego Domu Wypoczynkowego BESKID

Wojskowy Dom Wypoczynkowy SP "Beskid" ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Orzechowa 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8542325, 8587618/19 , fax. 033 8547680
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Dom Wypoczynkowy SP "Beskid"
    ul. Orzechowa 11 11
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 033 8542325, 8587618/19, fax. 033 8547680
    REGON: 27023333800029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw-beskid.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Wojskowego Domu Wypoczynkowego BESKID
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin do Wojskowego Domu Wypoczynkowego BESKID zwanych dalej towarem. Szczegółowy zakres dostaw przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2 FORMULARZ CENOWY, oraz w załączniku nr 8 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia wskazanego w pkt VI. A, ppkt - 1; b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt. 2, 3, 4; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego wykażą w ofercie zrealizowanie minimum trzech dostaw mięsa i wędlin (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt 7 i 8, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) dostarczać będą przedmiot zamówienia spełniający wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno - sanitarne i weterynaryjne oraz posiadający aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii(w przypadku prowadzenia nadzoru przez ten organ) - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. VI. A, ppkt 5 , f) złożą ofertę zgodną z wymogami Ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI.A SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A .W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są dostarczyć po 1 egzemplarzu następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z zapłatą podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Kopia decyzji wydanej przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub kopia decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii (w przypadku prowadzenia nadzoru przez ten organ). 5. Wykaz minimum trzech, zrealizowanych przez wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat, dostaw mięsa i wędlin, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. Wykaz musi obejmować co najmniej 3 dostawy, których wartość była nie mniejsza niż 50.000,00 zł brutto. 6. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w ww. wykazie zostały wykonane należycie. (Referencje) 7. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B. Oprócz dokumentów wymienionych w punkcie VI.A do oferty należy załączyć: 1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, określający szczegółowy zakres dostawy, oferowane ceny jednostkowe netto i brutto, wysokość VAT oraz wartość brutto dla poszczególnych asortymentów wchodzących w skład zakresu zamówienia i łącznie za cały zakres zamówienia. 3. Wypełniony druk Upoważnienie dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do jej podpisania nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt.VI A ppkt. 2. 4. Wypełnione druki Oświadczenie wykonawcy stanowiące zał. nr 4 i 5 do SIWZ, oraz zatwierdzony Wzór Umowy stanowiący zał. nr 7 do SIWZ 5. W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 6. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć wymagane specyfikacją oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy w tym nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz udokumentować w ofercie ich spełnianie. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw-beskid.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach