Przetargi.pl
Montaż podnośnika dla niepełnosprawnych wraz z likwidacją pochylni przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu Zdroju

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497190927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.sjz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż podnośnika dla niepełnosprawnych wraz z likwidacją pochylni przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest montaż podnośnika dla niepełnosprawnych wraz z likwidacją istniejącej pochylni, przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu Zdroju, działka 1531/52 oraz z konserwacją urządzenia w okresie gwarancji. 2) Zakres robót budowlanych: roboty zabezpieczające, przygotowawcze, rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty żelbetowe (płyta fundamentowa pod podnośnik), roboty montażowe (montaż podnośnika), roboty elektryczne ( montaż tablic, wykonanie instalacji odbiorczej oraz instalacji przeciwporażeniowej), roboty towarzyszące: obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, wywóz i utylizacja gruzu, wywóz elementów stalowych z rozbiórki do Inwestora, zgodnie z jego zaleceniami, wykonanie kontrolnych ręcznych przekopów, wszelkie niezbędne uzgodnienia dodatkowe, w szczególności wynikające z uzgodnień branżowych,dodatkowe zabezpieczenia elementów konstrukcyjnych realizowanych przed i w trakcie wykonywania robót rozbiórkowych, zabezpieczenie wykopów, organizacja, utrzymanie i likwidacja placu budowy/robót (w tym ogrodzenie tymczasowe terenu robót), inne roboty tymczasowe, zagospodarowanie terenu. 3) Konserwacja podnośnika w okresie gwarancji, tj. 3 lata od daty dopuszczenia urządzenia do eksploatacji i pełnienie pogotowia awaryjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453132006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki dodatkowe: Wykonawca udokumentuje, że: -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał 2 roboty o podobnym charakterze, tj.: - roboty związane z montażem podnośnika dla niepełnosprawnych, -dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: - kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych. - spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 9 ppkt 4, 5 , 6, 7, 8 ,9,10 siwz -wypełniony druk - Oferta-, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do siwz, 2) dowód wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) (w przypadku, gdy wybrana forma wnoszenia wadium wymaga złożenia go w kasie, kopię potwierdzenia wniesienia wadium należy umieścić w ofercie). 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do siwz, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające formę prawną, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ lub podmiot wydający stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert (licząc do dnia składania oferty włącznie), 7) Wykaz personelu odpowiedzialnego za prowadzenie robót wg załącznika nr 3 do siwz, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w załączniku nr 3 do siwz wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy oraz kierownika robót elektrycznych wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego lub dowodem wpłaty potwierdzającym członkostwo (art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 r. ze zmianami), 10) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ostatnich 5-ciu latach - wg załącznika nr 4 do siwz wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. Referencje czy protokoły odbioru końcowego), 11) specyfikacja techniczna podnośnika dla niepełnosprawnych (nazwa urządzenia, typ, producent, pozostałe parametry techniczne urządzenia). W przypadku zastosowania innego typu urządzenia niż wynika z dokumentacji technicznej należy udokumentować, że przewidziane urządzenie jest równoważne. 12) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie 10, 11 siwz) - przykładowe wzory pełnomocnictw - Załącznik nr 5a, 5b do siwz. Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Uwaga! w/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, z zastrzeżeniem pkt 9.1.12 siwz mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania wykonawcy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie. Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów skladanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) traktowane będzie jak jego brak. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 PZP wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być one ogólnie udostępnione. Informacje te winny być w sposób wyraźny oznaczone -Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać-. W przeciwnym razie cała oferta podlegać będzie ujawnieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.sjz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną