Przetargi.pl
Remont instalacji wodociągowej i pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej 15a (dzielnica Maroko - Nowiny): Zad. 1. Remont instalacji wodociągowej i ppoż. w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku Zad. 2. Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji wodociągowej i pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej 15a (dzielnica Maroko - Nowiny): Zad. 1. Remont instalacji wodociągowej i ppoż. w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku Zad. 2. Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 3 w Rybniku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wodociągowej polegający na: - demontażu istniejących poziomów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; - wykonaniu nowych poziomów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z rur polipropylenowych wg projektu budowlanego; - wykonaniu nowej instalacji hydrantowej z rur stalowych ocynkowanych wg projektu budowlanego; - wykonaniu robót ogólnobudowlanych towarzyszących związanych z przedmiotem zamówienia. Szczegółowy zakres prac precyzują: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia remont pokrycia dachu polegający na: - naprawie istniejącego pokrycia (wstawienie łat); - dwuwarstwowym pokryciu dachu papą termozgrzewalną; - wykonaniu obróbek z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej; - przecieraniu tynków zewnętrznych kominów; - rozbiórce czapek kominowych oraz wykonanie nowych; - wykonaniu izolacji pionowej murów; - rozebraniu obróbek blacharskich i wykonanie nowych obróbek z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm; - wymianie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres prac precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: Zadanie 1 a) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, każda o wartości minimum 25.000,00 zł brutto, c) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 30.000,00 zł. Zadanie 2 a) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 roboty dekarskie, każda o wartości minimum 25.000,00 zł brutto, c) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości, co najmniej 30.000,00 zł. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6) wskazanie kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 5), 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji, gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje, lecz będzie dysponował). 8) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach