Powiat Lęborski ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 632 810 , fax. 598 632 850
- Data zamieszczenia: 2017-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 598 632 810, fax. 598 632 850
REGON: 770979648 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Lęborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Lęborku”: 1. Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, w stanie nienaruszonym)*, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. )* -wyjątek to dekompletacja oryginalnego opakowania Producenta, aby spełniał wymogi jednostki miary wg SIWZ. 2. Ilości podane w Formularzu ofertowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu poszczególnych rodzajów przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w Wykazie asortymentowo-ilościowym/ kalkulacji cenowej, do maksymalnej kwoty umowy brutto. Faktyczne ilości realizowanych dostaw mogą odbiegać od podanych średnich ilości. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na określanie przez Wykonawcę minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych. 5. Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. Wszystkie artykuły podatne na wysychanie (np. długopisy, markery wkłady itp.) powinny mieć co najmniej 8- miesięczny termin przydatności do użycia (licząc od dnia dostawy). W przypadku nie spełnienia powyższych warunków, dostawa uznana zostanie za niezgodną z zamówieniem. 7. Zamawiający nie dopuszcza konfekcjonowania produktów. Wyjątek to dekompletacja w przypadku, gdy Producent nie posiada produktu w danej jednostce opakowaniowej wg SIWZ. Produkt po dekompletacji opakowania zbiorczego musi być zabezpieczony przed zabrudzeniem, uszkodzeniem. 8. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do rozładowania produktów i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2024
Dodano: 2024-05-23 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-11-07 - na dostawę artykułów szkolnych i biurowych do Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie oraz do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-07-14 - dostawa artykułów szkolnych do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych”
Dodano: 2023-02-17 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - postępowanie nr 84/TP/2022
Dodano: 2022-09-28 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIERZYNIE: Część I - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część II - Materiały archiwizacyjne na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościerzynie, Część III - Materiały biurowe oraz materiały eksploatacyjne dla potrzeb użytkowych związanych z obsługą realizacji zadania polegającego na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
Dodano: 2020-12-01 - Dostawa artykułów papierniczych, tonerów, kopert, papieru, aparatów telefonicznych, nr sprawy 110/PN/2020
Dodano: 2020-11-20 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-11-17 - Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2020-08-12