Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2010-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : sukcesywna dostawa komputerów przenośnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Prognozowana ilość: zestaw I - 15 sztuk, zestaw II - 10 sztuk, zestaw III - 4 sztuki, zestaw IV - 30 sztuk, zestaw V - 5 sztuk, zestaw VI - 10 sztuk, zestaw VII - 1 sztuka. 2. Podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 ilości sprzętu są ilościami prognozowanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania zamówienia w ilości odpowiadającej rzeczywistym potrzebom zgłoszonym przez jednostki organizacyjne Uczelni 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówień na sprzęt komputerowy podczas trwania Umowy, w wysokości co najmniej 60% kwoty netto, o której mowa w ust. 1 § 4 Umowy. Wykonawcy, w związku z treścią ust. 10, nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku niewykorzystania przy realizacji umowy, kwoty równej lub niższej niż 40% kwoty netto, o której mowa § 4 ust. 1umowy. 4. Wykonawca ma wycenić każdą pozycję wykazu z uwzględnieniem kosztów dojazdu do użytkownika końcowego, instalacji i uruchomienie sprzętu oraz zainstalowania programu licencyjnego Select wraz z kopią na płycie CD-R Z powodu dużej dynamiki zmian zachodzących na rynku informatycznym, w czasie trwania umowy ale w ramach zaproponowanej przez Wykonawcę ceny, Zamawiający może dokonać zmian w konfiguracji sprzętu, poprzez zamówienie konfiguracji o parametrach lepszych ale w tej samej cenie. 5. Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego wyszczególniona w załączniku nr 1 Umowy powinna być dynamicznie aktualizowana przez Wykonawcę, w zakresie w jakim ewoluuje rynek sprzętu komputerowego. Dokonanie aktualizacji w powyższym zakresie wymaga zgody Zamawiającego. Brak uwzględniania przez Wykonawcę zmian rynkowych może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 6. Na potrzeby Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do udostępniania adresu strony internetowej, na której znajdzie się wykaz aktualnych konfiguracji. Serwis internetowy udostępniony przez Wykonawcę musi umożliwiać Zamawiającemu realizację zamówień w trybie on - line. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w obrębie serwisu internetowego dostęp do historii zamówień, z jednoczesnym wglądem w procent wykorzystania wartości kontraktu oraz podliczenie i zestawienie całkowitej realizacji. 7. W celu potwierdzenia wykonania strony internetowej umożliwiającej zamawiającemu dokonywania zamówień on-line( pkt 3.11 SIWZ), wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wydruków: strony logowania, głównej, historii zamówień, strony wyboru sprzętu komputerowego zaproponowanego przez wykonawcę. Wykonawca wraz z wydrukami stron dostarczy zamawiającemu adres w/w strony www z aktywnymi stronami (strona główna, historii zamówień, strona umożliwiająca wybór sprzętu komputerowego zaproponowanego przez wykonawcę). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia aktywności strony do czasu podpisania umowy. 8. Wykonawca załączy schematyczny przebieg obsługi serwisowej (naprawy gwarancyjne) od chwili zgłoszenia do jej zakończenia. 9. Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do nieodpłatnego odbioru sprzętu komputerowego do utylizacji w ilości objętej niniejszą umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000 zł( słownie pięć tysięcy złotych 00/100), w terminie do dnia 02 grudnia 2010 r. do godz. 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach