Przetargi.pl
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - II”

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZA W GŁOWNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. gen. Władysława Andersa 37
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZA W GŁOWNIE
    ul. gen. Władysława Andersa 37
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    REGON: 000732281
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2glowno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrębnych części, w tym m.in.:Część Nr 1: Produkty gotowe: kluski leniwe, śląskie, kopytka, pampuchy, paszteciki, pierogi, uszka itp.Kod CPV: 15894300-4 Dania gotowe, Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż: 1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp. 2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.3. Postanowienia dodatkowe:3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do usługi:4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 Głowno.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrębnych części, w tym m.in.:Część Nr 2: Pieczywo: bułka angielka, bułka grahamka, kajzerka, bułka słodka, chleb pszenny krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb sojowy krojony, chleb wieloziarnisty krojony, chleb razowy krojony, chleb żytni krojony itp.Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo, 15812000-30 Wyroby ciastkarskie i ciasta, 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskieZamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż: 1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp. 2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.3. Postanowienia dodatkowe:3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do usługi:4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 Głowno.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrębnych części, w tym m.in.:Część Nr 3: Ryby: filet z dorsza mrożony, filet z mintaja mrożony, paluszki rybne, steki rybne, ryba miruna filet mrożona: Kod CPV: 15221000-3: Ryby mrożoneZamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż: 1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp. 2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.3. Postanowienia dodatkowe:3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do usługi:4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 Głowno.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrębnych części, w tym m.in.:Część Nr 4: Artykuły spożywcze: ananas puszka, barszcz biały butelka, barszcz biały w proszku, bułka mielona, chrzan w słoiku, cukier trzcinowy, cukier waniliowy, kasze, ryż, herbata, makarony, marmolady, mąka, masło, miód, ocet, olej, oliwki, przyprawy, sery, sosy, zupy w proszku, jogurt, kefir, woda mineralna, itp.Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7, 15851000-8, 15.50.00.00-3; 15.51.00.00-6; 15.53.00.00-2; 15.55.13.00-8; 15.54.21.00-0; 15.54.40.00-3.Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż: 1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp. 2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.3. Postanowienia dodatkowe:3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do usługi:4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 Głowno.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrębnych części, w tym m.in.:Część Nr 5: Owoce i warzywa CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.13-0; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9; Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż: 1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp. 2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.3. Postanowienia dodatkowe:3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do usługi:4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 Głowno.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrębnych części, w tym m.in.:Część Nr 6: świeży drób: filet drobiowy z kurczaka, kurczak, udko drobiowe z kurczaka, udziki z kurczaka, filet z indyka, porcja rosołowa z kurczaka, porcja rosołowa z indyka, Kod CPV: 15131500-0 Produkty drobiowe, 15112000-60 Drób, 15112120-3 Indyki, Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż: 1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp. 2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.3. Postanowienia dodatkowe:3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do usługi:4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 Głowno.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik od Nr 7.1. do Nr 7.7., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje siedem odrębnych części, w tym m.in.:Część Nr 7: świeże mięso: boczek surowy, boczek wędzony, karczek bez kości, kiełbasa wiejska, łopatka, od szynki, schab bez kości, wołowina, słonina, szynka wędzona, szponder wołowy, Kod CPV: 15111100-0 Wołowina, 15111000-9 mięso wołowe, 15131200-7 Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane, 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskieZamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż: 1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp. 2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.3. Postanowienia dodatkowe:3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.4. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do usługi:4.1. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie, od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi Wykonawcy, w szczególności w formie elektronicznej w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.4.2. Wykonawca będzie gwarantował dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, środkiem transportu odpowiednio przystosowanym do przewozu art. spożywczych, zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadającym wymagane zezwolenie oraz zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe produktu przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami.4.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą̨ uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne orzeczenie lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością̨.4.4. Wykonawca zobowiąże się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku.4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem.4.6. Miejsce realizacji usługi: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głownie, ul. Gen. Andersa 37, 95-015 Głowno.4.7. Wykonawca zobowiązany jest do:4.7.1. używania wyłącznie produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych,4.7.2. przechowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2132 ze zm.),4.7.3. dbania o to, by wszystkie artykuły dostarczane Zamawiającemu były świeże.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894300-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach