Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w podziale na 9 zadań w roku kalendarzowym 2018 r.

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OPOCZNO ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 OPOCZNO, PLAC KOŚCIUSZKI
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 887 171 171, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OPOCZNO
    PLAC KOŚCIUSZKI 1
    26-300 OPOCZNO, woj. łódzkie
    tel. 887 171 171, , fax. -
    REGON: 364272848
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkół i przedszkoli Gminy Opoczno na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w podziale na 9 zadań w roku kalendarzowym 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych. Miejscem dostawy są stołówki szkolne/przedszkolne. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły żywnościowe do stołówki szkolnej/przedszkolnej własnym transportem, na koszt i własne ryzyko Wykonawcy. Dokona również rozładunku zamówionego towaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają szczegółowe formularze ofertowe asortymentowo - cenowe (załącznik od nr 1 do nr 9 do siwz) będące integralną częścią niniejszej specyfikacji. Zamówienie podzielono na 9 zadań. Zadanie 1 -Artykuły spożywcze różne (15800000-6), Zadanie 2 - Nabiał i wyroby mleczarskie (15500000-3), Zadanie 3- Pieczywo (15811000-6), Zadanie 4 -Warzywa i owoce (15300000-1), Zadanie 5 - Ryby mrożone (15220000-6); (15234000-7), (15331170-9), Zadanie 6 i 7 - Mięso, wyroby wędliniarskie, drób (15100000-9); (15131100-6);(15112000-6), Zadanie 8 - Mrożonki (15220000-6); (15331170-9), Zadanie 9 - Garmażerka (15894000-1). Zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) będzie składane przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznie lub faksem. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Natomiast zapotrzebowanie na poszczególne artykuły (ilość, rodzaj i data dostawy) realizowane na podstawie zamówień przekazywanych ustnie lub telefonicznie przez intendentkę, lub inną osobę upoważnioną Wykonawca dostarczy w czasie wskazanym w formularzu ofertowym.Wskazane ilości w szczegółowych formularzach – załączniki od nr 1 do nr 9 do SIWZ należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych artykułów w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od ilości przedstawionej w szczegółowym formularzach - załączniki nr od 1 do 9 do SIWZ Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający wymaga dostarczenia artykułów żywnościowych, pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj.: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora placówki. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika nr 11 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularze ofertowe wg załącznika od nr 1 do nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach