Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 26-680 Wierzbica, ul. Sienkiewicza 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6182059 , fax. 048 6182059
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Sienkiewicza 37 37
26-680 Wierzbica, woj. mazowieckie
tel. 048 6182059, fax. 048 6182059 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zAMÓWIENIE PODZIELONE NA 7 CZĘŚCI. CZĘŚĆ I - MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE CZĘŚĆ II - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE CZĘŚĆ III - PRODUKTY MLECZARSKIE CZĘŚĆ IV - PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE CZĘŚĆ V - RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE CZĘŚĆ VI - ZIEMNIAKI CZĘŚĆ VII - OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania, ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 6.1. podpisany formularz oświadczeń stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 3), 6.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert 6.3. wypełniony w całości, niezmieniony formularz cenowy dla poszczególnych produktów (załącznik nr 2) 6.4. wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1) 6.5. akceptacja wzoru umowy (załącznik nr 4) 6.6. kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego posiadanie środka transportu spełniającego wymogi sanitarne dotyczące środków transportu żywności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswierzbica.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa warzyw, owoców, mięsa, artykułów spożywczych, nabiału, mrożonek do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie w okresie 4 miesięcy.
Dodano: 2016-07-19 - Postępowanie na sukcesywne dostawy warzyw i owoców do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.
Dodano: 2016-06-09 - Postępowanie na sukcesywne dostawy warzyw i owoców do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa żywności do dwóch stołówek szkolnych przy SP nr 5 w Piasecznie.
Dodano: 2016-04-09 - Dostawa owoców, soków owocowych 100% i warzyw na potrzeby Zespołu Szkół Publicznych w Jazgarzewie.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa świeżych owoców i warzyw oraz kwaszonek do Zespołów Oświatowych na terenie Gminy Siedlce
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb do Zespołów Oświatowych na terenie Gminy Siedlce
Dodano: 2016-04-01