Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Brwinowie w podziale na części: Cześć 1 - Dostawa artykułów spożywczych (puszki, tłuszcze roślinne i zwierzęce) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno- epidemiologicznymi. Część 2 - Dostawa artykułów spożywczych (sypkie, strączkowe, zbożowe) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, 03212200-2 warzywa strączkowe suszone, łuskane Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Cześć 3 - Dostawa drobiu do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15112000-6 drób Mięso i produkty drobiowe powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, plombowane lub metkowane, czyste i nieuszkodzone. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 4 - Dostawa jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03142500-3 jaja Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokumenty identyfikacyjne dla jaj konsumpcyjnych. Jaja muszą być przewożone zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 5 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i podobnych produktów do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych. Mięso musi być świeżę, najwyższej jakości, przewożone zgodnie z wymogami HACCP i warunkach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne. Część 6 - Dostawa mrożonek do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15332100-5 przetworzone owoce; 15331170-9 warzywa mrożone Przetworzone owoce, warzywa mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 7 - Dostawa nabiału do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15511000-3 produkty mleczarskie; 15542100-0 ser twarogowy, 15512300-3 śmietana pełnotłusta; 15551320-4 jogurt z dodatkiem substancji smakowych Nabiał i wszystkie jego produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Przewożone zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Dostarczane artykuły spożywcze musza przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Część 8 - Dostawa owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 03200000-3 zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy Owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. Część 9- Dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Pieczywo, świeże wyroby piekarskie powinny być dostarczane w koszach plastikowych posiadających stosowne atest. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych i oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w koszach w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości zarówno pod względem wartości odżywczych jak też wartości organoleptycznych. Towar nie może wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i sanitarno - epidemiologicznymi. Część 10 - Dostawa artykułów spożywczych (przyprawy i słodycze) do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15871270-7 mieszanki przypraw; 15872300-4 zioła; 15840000-8 kakao, czekolada i wyroby cukiernicze Artykuły spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa w zakresie produktów żywnościowych. Transport powinien odbywać się zgodnie wymogami HACCP i sanitarno -epidemiologicznymi. Część 11 - Dostawa ryby mrożonej do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo cenowym. CPV: 15220000-6 ryby mrożone, filety rybne pozostałe mięso ryb Ryby mrożone powinny być dostarczane w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach, posiadającymi stosowne atesty, bez oznak rozmrożenia. Opakowania nie powinny wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Transport powinien odbywać się zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno- epidemiologicznymi. Część 12 - Dostawa warzyw do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego 11 zgodnie z formularzem asortymentowo- cenowym. CPV: 03221000-6 warzywa Warzywa powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni. Powinny być dostarczane w pojemnikach plastikowych bądź kartonowych posiadających stosowne atesty. Opakowanie nie powinno wykazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Pojemniki nie mogą posiadać oznak zabrudzenia. Towar musi być ułożony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem lub obniżeniem jakości pod względem wartości odżywczych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach asortymentowo-cenowych do niniejszej specyfikacji: - dla Części 1 - załącznik nr 1/1 - dla Części 2 - załącznik nr 1/2 - dla Części 3 - załącznik nr 1/3 - dla Części 4 - załącznik nr 1/4 - dla Części 5 - załącznik nr 1/5 - dla Części 6 - załącznik nr 1/6 - dla Części 7 - załącznik nr 1/7 - dla Części 8 - załącznik nr 1/8 - dla Części 9 - załącznik nr 1/9 - dla Części 10 - załącznik nr 1/10 - dla Części 11 - załącznik nr 1/11 - dla Części 12 - załącznik nr 1/12 3. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz, że będą dostarczone w oryginalnych, jednostkowych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 4. Ilość każdorazowo dostarczanych artykułów żywnościowych i częstotliwość dostaw będzie wskazywana przez Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej z maksymalnym 3-dniowym wyprzedzeniem przed wymaganą dostawą. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać każdorazowo zamawianą faktyczną ilość artykułów w terminie wskazanym w zamówieniu. Dostarczone artykuły nie zamawiane (tj. opakowania zbiorcze czy hurtowe, niezgodne z przedmiotem zamówienia) nie będą przez Zamawiającego przyjmowane. W sytuacji, gdy Wykonawca nie będzie dysponował określonym towarem, zobowiązany jest do powiadomienia o tym Zamawiającego co najmniej jeden dzień przed terminem dostawy i uzgodnić z Zamawiającym produkt zamienny, spośród produktów wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku z częstotliwością i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (~ 6.30-9.00). 6. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać zamówioną część przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko, a przewóz artykułów będzie się odbywał zgodnie z wymogami HACCP i przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że zamawiane ilości artykułów żywnościowych mogą ulec zmniejszeniu o 20% w stosunku do przewidzianych ilości w formularzach asortymentowo-cenowych. 8. Zamawiający przewiduje prawo opcji. W razie konieczności Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia na artykuły żywnościowe do 20% ilości podanych w formularzach asortymentowo-cenowych. 9. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 594), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 678). 10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru (dostarczone artykuły są niekompletne, niezgodne ze specyfikacją, posiadają wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia, lub w innych uzasadnionych przypadkach) reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i Zamawiający wskaże w protokole odbioru przyczyny odmowy odbioru oraz wyznaczy nowy termin dostarczenia artykułów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach