Przemysłowy Instytut Telekomunikacji S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 04-051 Warszawa, ul. Poligonowa 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4865361 , fax. 022 4865503
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przemysłowy Instytut Telekomunikacji S.A.
ul. Poligonowa 30 30
04-051 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4865361, fax. 022 4865503
REGON: 00003900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Przemysłowego Instytutu Telekomunikacji S.A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Przemysłowego Instytutu Telekomunikacji S.A - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302371316
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY: - spełniają poniżej opisane warunki udziału w postępowaniu oraz - złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz - złożą zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu oraz przedstawionym w punkcie VI niniejszego SIWZ wykazem dokumentów podmiotowych oraz wymaganą formą dokumentów (uwzględniając także szczególne wymagania dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - żądane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu CO OZNACZA W SZCZEGÓLNOŚCI (WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU): 1. POSIADAJĄ UPRAWNIENIA DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA TAKICH UPRAWNIEŃ, tj.: 1) są wpisani do właściwego rejestru albo zgłoszeni do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy tego wymagają); 2. POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WY?KONANIA ZAMÓWIENIA. 3. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZA?PEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA. 4. NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, tj. nie zachodzi wobec nich żadna z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 uPzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) oraz - niżej określone dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. DOKUMENTY PODMIOTOWE W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (uPzp), Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym podpunkcie składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione w terminie określonym powyżej, w niniejszym podpunkcie); jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się także wskazanych w poprzednim zdaniu dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dokumenty te powinny być wystawione w terminie określonym powyżej, w niniejszym podpunkcie)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Łączna liczba punktów handlowych i usługowych akceptujących bony towarowe w formie elektronicznej karty podarunkowej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pit.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranckiej z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12 miesięcy
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa 1500 szt. kart mikroprocesorowych LEGIC ADVANT ATC4096-MP z dodatkowym układem stykowym NXP J2A040GXS/0BG262 PCM1.1 v.2.4.1 do produkcji legitymacji poselskich oraz 4000 szt. kart mikroprocesorowych LEGIC ADVANT ATC4096-MP dla potrzeb produkcji identyfikatorów
Dodano: 2015-08-06 - Zakup kart kryptograficznych na potrzeby podpisu elektronicznego w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
Dodano: 2015-05-22 - Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Pracowniczej wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12-u miesięcy
Dodano: 2014-05-05 - Dostawa 40 000 sztuk kart zbliżeniowych MIFARE 13,56 MHz Classic 1k (UID - 4b) dla jednostki organizacyjnej będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa Numer: 97/2013.PN/POIN
Dodano: 2013-11-07 - Sukcesywne dostawy blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz serwis w przeciągu 12-u miesięcy.
Dodano: 2013-06-19 - Zakup i sukcesywna dostawa 7000 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej (ELS), 300 sztuk blankietów Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (ELD) oraz 100 sztuk niezadrukowanych kart dla UKSW w Warszawie
Dodano: 2013-04-03 - przetarg nieograniczony Nr 01/51/2013 na: Sprzedaż kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP5000 dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
Dodano: 2013-02-19 - Przetarg nieograniczony nr 05/51/2012 na Sprzedaż kart plastikowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarki FARGO HDP5000 dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
Dodano: 2012-04-20 - Dostawa bonów towarowych w postaci kart elektronicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - ZNAK SPRAWY WSA-ZP-24/2011
Dodano: 2011-10-24